Blærer på læberne hvad er det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

Snoopy77

Anonym skriver:

Tak for det ? Kom det også sådan lidt ud af den blå luft ? 

Hun havde også feber men ikke så meget, derfor troede jeg i starten at hin var ved at få kindtænder. Har din datter noget på tungen også? Det ser lidt sådan ud på billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Hun havde også feber men ikke så meget, derfor troede jeg i starten at hin var ved at få kindtænder. Har din datter noget på tungen også? Det ser lidt sådan ud på billedet

Ja sådan tre røde plettet bitte små 

Anmeld

13. november 2014

Snoopy77

Anonym skriver:

Ja sådan tre røde plettet bitte små 

Det havde min datter også. 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Det havde min datter også. 

Okay. Bliver godt at komme til lægen i morgen og høre hvad hun siger

Anmeld

14. november 2014

Fru Ebied

Anonym skriver:

Okay. Bliver godt at komme til lægen i morgen og høre hvad hun siger

Hvad sagde lægen idag?

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Hvad sagde lægen idag?

Hun sagde forkølelsessår, så det er rigtig øv :/ 

har det godt nok svært ved at min lille skat skal til at være plaget af sådan noget resten af hendes liv. 

Kender ingen der har det men virker til at gøre rigtig ondt. Dog er hun fantastisk til at selv huske at gå ud og vaske grundigt hænderne hvis hun er kommet til at røre munden

Anmeld

14. november 2014

migxher

Anonym skriver:

Hun sagde forkølelsessår, så det er rigtig øv :/ 

har det godt nok svært ved at min lille skat skal til at være plaget af sådan noget resten af hendes liv. 

Kender ingen der har det men virker til at gøre rigtig ondt. Dog er hun fantastisk til at selv huske at gå ud og vaske grundigt hænderne hvis hun er kommet til at røre munden

Mit gæt ville også være forkølelsessår. Jeg plejer at bruge de der små plastre fra apoteket. Men de er nok ikke til små børn. 

Og nej man behøves ikke få det af nogen. Jeg får tit forkølelsessår helt ud af det blå men jeg smitter aldrig nogen med det. 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Mit gæt ville også være forkølelsessår. Jeg plejer at bruge de der små plastre fra apoteket. Men de er nok ikke til små børn. 

Og nej man behøves ikke få det af nogen. Jeg får tit forkølelsessår helt ud af det blå men jeg smitter aldrig nogen med det. 

Ja lægen sagde de fleste gange bliver man smittet af en rask smittebære der ikke selv ved at de har det.

har fået de plastre men hun syntes ikke de rare at have på :/ hun har fået sådan en zovir drikkebehanling på 5 dage som sku tage det indefra 

Anmeld

14. november 2014

migxher

Anonym skriver:

Ja lægen sagde de fleste gange bliver man smittet af en rask smittebære der ikke selv ved at de har det.

har fået de plastre men hun syntes ikke de rare at have på :/ hun har fået sådan en zovir drikkebehanling på 5 dage som sku tage det indefra 

De er lidt træls ja. Jeg bruger dem også kun fordi de skjuler det lidt. Synes ikke det er så pænt med forkølelsessår når jeg har drt hehe.

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

De er lidt træls ja. Jeg bruger dem også kun fordi de skjuler det lidt. Synes ikke det er så pænt med forkølelsessår når jeg har drt hehe.

Kan jeg godt forstille mig. Syntes det sværeste er ikke at måtte kysse hende godnat på munden da vi jo plejer at gøre det og hun selv spørger efter det. Men ja hvor ofte skal man forvente at der kommer nye ? Altså et nyt forkølelsessår når det her er gået Over ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.