Blærer på læberne hvad er det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.871 visninger
23 svar
8 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Hej min datter har idag blevet ved med at klage over smerter på læberne , først i morges ved Børstning af bisserne og så her til eftermiddag da hun sidder og drikke lidt juice.. Får så kigget nærmere og kan se en masse små blærer hvad pokker er det ??

er det forkølelses sår? Vi kender bare ingen der har det ? Ingen i familie der har det eller vennekredsen . 

Vedhæfter billede det ser lidt spøjst ud men var den eneste måde det var tydeligt at se 

plus der er bitte små blærer på hele under læben kan bare ikke ses så godt på billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Stjerneskud84

Kunne godt ligne forkølelsessår... Gad vide om børnesår ikke osse starter med blærer, kan ikke huske det.. 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Kunne godt ligne forkølelsessår... Gad vide om børnesår ikke osse starter med blærer, kan ikke huske det.. 

Men får man så mange på en gang ? Kan tælle 12 små blærer ? 

Anmeld

13. november 2014

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Men får man så mange på en gang ? Kan tælle 12 små blærer ? 

Når jeg af og til har forkølelsessår, kan der sagtens være flere blærer oveni hinanden... Så det er muligt ja... 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Når jeg af og til har forkølelsessår, kan der sagtens være flere blærer oveni hinanden... Så det er muligt ja... 

Okay. Tager man til lægen og får det tjekket eller hvordan? Tænker inden behandling og sådan 

Anmeld

13. november 2014

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Okay. Tager man til lægen og får det tjekket eller hvordan? Tænker inden behandling og sådan 

Jeg gør ikke, jeg går på apoteket og køber zoviduo eller zovir... 

Måske du skulle vende en tur forbi lægen og få dem til at kigge på det.. 

Anmeld

13. november 2014

Fru Ebied

Hånd, mund og fodsyge.

Det starter med blærer i munden og og kommer senere i hånden og på fødderne. 

Det er lige sæson for det nu og yderst smitsomt!

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Hånd, mund og fodsyge.

Det starter med blærer i munden og og kommer senere i hånden og på fødderne. 

Det er lige sæson for det nu og yderst smitsomt!

Har bare arbejdet i børnehave i ca tre år og set det masser af gange syntes bare ikke det ligner det. Men tager til lægen i morgen. Hun er nu også slået underligt ud i ansigtet ..

Anmeld

13. november 2014

Snoopy77

Min datter har lige haft noget lignende, det var en herpes-virus. De smitter jo hinanden i institution. Første gang det kommer er det voldsomt, min datter er kun 16 mdr. og kunne derfor ikke rigtig fortælle hvad der var galt, hun havde blærer i hele munden. Efter første gang er det ikke sikkert det nogensinde kommer igen og hvis det gør, er det som alm. forkølelsessår. Vi fik flydende zovir. God bedring. 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Snoopy77 skriver:

Min datter har lige haft noget lignende, det var en herpes-virus. De smitter jo hinanden i institution. Første gang det kommer er det voldsomt, min datter er kun 16 mdr. og kunne derfor ikke rigtig fortælle hvad der var galt, hun havde blærer i hele munden. Efter første gang er det ikke sikkert det nogensinde kommer igen og hvis det gør, er det som alm. forkølelsessår. Vi fik flydende zovir. God bedring. 

Tak for det ? Kom det også sådan lidt ud af den blå luft ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.