Ude at lege om aftenen, 4-6 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
22 svar
24 synes godt om
12. november 2014

Anonym trådstarter

Her hvor vi bor, leger 4-5-6 årige ofte ude på vejen til kl. 19.30 på hverdage. Er det mig der er lidt pylret eller er det en anelse sent at være ude? Og så i det her mørke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

migxher

Det vil jeg da i den grad mene er sent. Det er jo hverdag og oven i købet mørkt. 
Om sommeren i ferien hvor det er lyst længe ville det nok godt kunne gå. 

Anmeld

12. november 2014

4kløver

Ved ikke lige. min må ikke når det er mørk. Men i hendes sommer ferie var hun ude til 19.30. Men her i sommers var der 2 små drenge som var ude til 22.30 må lige at jeg gik hjem med disse drenge da de gik og græd over ingen kunne lege.. Det var vildt synes jeg 

Anmeld

12. november 2014

Nystart

Der ligger min datter på 9 år i sin seng på hverdage...

Så for mig er det helt hen i vejret 

Anmeld

12. november 2014

Bshizzle

Mine børn må ikke lege udenfor om aften når det er mørkt tæt på en vej!! 

Men jeg ville ikke ha noget imod de legede i baghaven (som er lukket) når klokken er 19.30 

Anmeld

12. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får thea på 6 år heller ik lov til og hun ligger normalt i sin seng kl 19-19.30.

Men vi bor på en lille vej, og vores genboerers unger på 3-5 år køre selv rundt på vejen i deres elbiler og motorcykler, til sent på aftnen. Tænker tit, at det er helt vildt! Vh stine

Anmeld

12. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Specielt her om vinteren/efteråret vil jeg mene det er sent. Men om sommeren kan vi sagtens være i haven med ungerne til fx. 20.30..

Om sommeren er sengetiderne for vores børn også mere flexsible end om vinteren

Anmeld

12. november 2014

B&J

ud over vores dreng sover 19.30 så syntes jeg det er helt forkert

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

Kan se, jeg ikke er helt alene om at mene at det er sent Sommer og sommerferie, ja OK, men efterår og mørkt og hverdag, så skal man i mine øjne være hjemme hos sin mor og far og putte i sofaen! 

Tak for svar

Anmeld

12. november 2014

EnGodMor

Ville hverken lade min fireårige lege ude i mørke så sent, ej hellere ikke på vejen!!! 

Kan godt være det er en lukket vej, men har dog aldrig forstået det med at børn skal lege på vejen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.