Hjælp mit wc??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Valle81

Du skal købe toiletrens fra det der duck-mærke. Det har vi købt, det er skrappe sager, men det virker. Hæld det i kummen natten over, skyld ud og det er væk. Ingen skrubbe eller andet. Det er mega effektivt��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

B&J

jeg køber sådan en wc tabs i lidl...... og lader den hygge sig der efter bruger jeg harpic i wcet lader det side i 20-30minutter også bare ud og skrubbe jeg har et flot og hvidt wc. for sådan så vores også ud da jeg flyttede ind

Anmeld

12. november 2014

StudPsyk

Ellers bagepulver og eddike. Ja, jeg er seriøs. Tøm kummen for vand, drys med godt med bagepulver og hæld alm. eddike over. Det siger sådan en sydende lyd. Det er helt fantastisk rengøringsmiddel! Opdagede det da jeg skulle slutrengøre for nylig, og det tog bare det værste snavs og grat over ALT, så nu bruger jeg det trick rigtig meget 

Anmeld

12. november 2014

Stjerneskud84

Som en anden skriver duck... Effektivt... Toilettet i vores hus blev rent da vi flyttede ind... 

Anmeld

12. november 2014

BabyMiracle <3

Storms-Mor skriver:

det har ikke hjulpen, så ved ikke hvad jeg gør forkert

Har du prøvet skubbe så meget vand ud du kan, hælde klorin i, sådan rimelig meget, lade det sidde så lang tid som muligt, derefter skrubbe med en vaskesvamp, selvfølgelig med handskerum, også skylle ud? 

Anmeld

13. november 2014

S*DD

Eddike syre natten over med madfolie over, så det ikke kan  dampe af. 

Dagen efter er det lige til at fjerne med børsten. Det er den eneste måde jeg kalker af i toilettet. Og det virker! 

Anmeld

13. november 2014

Elgaard73

Storms-Mor skriver:

R det den her egentlig ? 

Ligner den meget, men min er gul/guld farvet, der hvor din har grønt, og så står der "1 minute action" forneden, i stedet for det der 5x.

Anmeld

13. november 2014

Klumpe-dumpe

Storms-Mor skriver:

Jeg står og ska flytte, har prøvet at få mit wc ren nede i kummen, men det lykkes mig ikke og vice værten vil ikke hjælpe før den dag han skal syne den, for så sætter han en på til at gøre det .. 

( kan i høre penge tikke) 

har i nogen råd?? Please ..

Læst på EB i dag. 

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/dinbolig/article5298811.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.