Hjælp mit wc??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.134 visninger
27 svar
6 synes godt om
12. november 2014

Moar2011

Jeg står og ska flytte, har prøvet at få mit wc ren nede i kummen, men det lykkes mig ikke og vice værten vil ikke hjælpe før den dag han skal syne den, for så sætter han en på til at gøre det .. 

( kan i høre penge tikke) 

har i nogen råd?? Please ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Bshizzle

Tøm wc'et for vand (gør med børsten)..

hæld grundrens ned i og lad det sidde 2 min og skrub til! 

Ellers kan du få sådan nogle taps til at smide i kummen i f.eks Bilka, Kvickly, Føtex mm..

men jeg tænker lidt.... Dette er jo INTET i forhold til hvordan vores kummer så ud i vores hus! 

Anmeld

12. november 2014

DortheL

Har du prøvet at hælde klorin i, lad det sidde lidt og så skrubbe?

Anmeld

12. november 2014

BabyMiracle <3

Klorin, er din ven  

Anmeld

12. november 2014

Hertz

Storms-Mor skriver:

Jeg står og ska flytte, har prøvet at få mit wc ren nede i kummen, men det lykkes mig ikke og vice værten vil ikke hjælpe før den dag han skal syne den, for så sætter han en på til at gøre det .. 

Herhjemme bruger vi klorin, lad det være i så lang tid som muligt.

Anmeld

12. november 2014

Sajida2006

klorin KAN smadre emaljen men det er ikke sikkert. hæld en hel flaske coca cola i og lad det stå natten over så skal du bare se løjer 

Anmeld

12. november 2014

mor88

Storms-Mor skriver:

Brug børsten til at skubbe vandet helt tilbage i kummen, og hæld derefter kalkrens i. Lad det stå og et par minutter, og skrub derefter. Slut af med on omgang toiletrens.

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

mor88 skriver:

Brug børsten til at skubbe vandet helt tilbage i kummen, og hæld derefter kalkrens i. Lad det stå og et par minutter, og skrub derefter. Slut af med on omgang toiletrens.

okey det må jeg prøve, har prøvet cola , clurin , wc rens osv osv og viceværten vil ikke hjælpe han sagde han kigger det til flytte synet og skriver det på -JA GO DAW kan godt høre hvor dyrt det bliver 

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

Sajida2006 skriver:

klorin KAN smadre emaljen men det er ikke sikkert. hæld en hel flaske coca cola i og lad det stå natten over så skal du bare se løjer 

det prøvede jeg , sammen med clurin natten over, men det har ikke taget det da jeg kiggede idag .. 

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

Hertz skriver:

Herhjemme bruger vi klorin, lad det være i så lang tid som muligt.

indtil videre har det ikke kunne tage det, ved ikke hvad jeg gør forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.