Hjælp mit wc??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Moar2011

BabyMiracle <3 skriver:

Klorin, er din ven  

det har ikke hjulpen, så ved ikke hvad jeg gør forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Moar2011

Bshizzle skriver:

Tøm wc'et for vand (gør med børsten)..

hæld grundrens ned i og lad det sidde 2 min og skrub til! 

Ellers kan du få sådan nogle taps til at smide i kummen i f.eks Bilka, Kvickly, Føtex mm..

men jeg tænker lidt.... Dette er jo INTET i forhold til hvordan vores kummer så ud i vores hus! 

og hvad gjorde du der, for at du fik dem rene? 

ved bare at viceværten ikke var til hjælp, han vil bare skrive det på sedlen til flytte synet .. :s

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

DortheL skriver:

Har du prøvet at hælde klorin i, lad det sidde lidt og så skrubbe?

jep 

Anmeld

12. november 2014

Anitta J

Det kan godt være at det lyder mærkeligt, men opvasketabs er faktisk meget effektive til sådan noget 

bare lad den ligge i så længe som muligt.

Anmeld

12. november 2014

Chevro

korn 250 sandpapir! Tro mig; så går det væk med det samme 

Anmeld

12. november 2014

Elgaard73

Åhh, hvor jeg kender det. Her har vi enormt meget kalk i vandet, og ind imellem også okker, så vores toilet så også altid sådan der ud. Og jeg har prøvet alle de gamle husråd forgæves. Så opdagede jeg Harpic Plus Power (den sorte flaske) og den tog det hele.

Jeg tømte kumme for vand om aftenen, fik den godt smurt/grattet til i geleen og lod det sidde natten over. Og vupti, næste morgen, kunne toiletbørsten tage det hele væk.

Gjorde det samme i vores brusekabine og der sad altså kalk som ikke en gang et barberblad kunne få af, og der tog den også det hele.

Den er da et forsøg værd hos dig.

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

Elgaard73 skriver:

Åhh, hvor jeg kender det. Her har vi enormt meget kalk i vandet, og ind imellem også okker, så vores toilet så også altid sådan der ud. Og jeg har prøvet alle de gamle husråd forgæves. Så opdagede jeg Harpic Plus Power (den sorte flaske) og den tog det hele.

Jeg tømte kumme for vand om aftenen, fik den godt smurt/grattet til i geleen og lod det sidde natten over. Og vupti, næste morgen, kunne toiletbørsten tage det hele væk.

Gjorde det samme i vores brusekabine og der sad altså kalk som ikke en gang et barberblad kunne få af, og der tog den også det hele.

Altså den sorte toilet rens falske?

Anmeld

12. november 2014

Elgaard73

Storms-Mor skriver:

Altså den sorte toilet rens falske?

Ja... Mener at den er ret ny på markedet.

Anmeld

12. november 2014

Vaya

Har ikke noget genialt råd, vil bare minde om, at du skal passe på ikke at blande de forskellige rengøringsmidler, det kan give meget giftige dampe! Kan ikke huske hvilken kombi, der er helt slem, men mener det er klorin og wc-rens.

Anmeld

12. november 2014

Moar2011

Elgaard73 skriver:

R det den her egentlig ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.