Tror i også den er der :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

M (:

Altså en læge skal jo stadig se en positiv test før de sender dig videre i systemet .. sådan er det ihvertefald hos mine læger og dem som jeg kender der har været gravide. 

Jeg har haft forskellige læger (fra hver sit lægehus) ved hver af mine graviditeter og ingen af gangene er jeg blevet bedt om at komme før der skulle laves VJ og tages blodprøve til nf i uge 10. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Kærlighediminmave

Damm-Jensen skriver:

Skal selv have taget en blodprøve i morgen så ved hvor forfærdeligt ventetiden er. Håber din forløber hurtigere end min 

Åh jeg har først testdag den 18/11 

Anmeld

10. november 2014

Damm-Jensen

ønskemor skriver:

Åh jeg har først testdag den 18/11 

Puha der er længe til. Især hvis du får det som jeg har det. Kvalme, madlede, mens-lignende smerter og en ekstra kraftig lugtesans til tider. 

Anmeld

10. november 2014

Kærlighediminmave

Damm-Jensen skriver:

Puha der er længe til. Især hvis du får det som jeg har det. Kvalme, madlede, mens-lignende smerter og en ekstra kraftig lugtesans til tider. 

Puh det må du ikke sige  lige nu døjer jeg bare med hovedpine HVER aften. Men det kan jo være så meget andet. Der er sikkert slet ikke noget i mavsen det er nok bare psyken der er på spil igen men man ved jo aldrig 

Anmeld

10. november 2014

Kløver

HVPigen skriver:

Altså en læge skal jo stadig se en positiv test før de sender dig videre i systemet .. sådan er det ihvertefald hos mine læger og dem som jeg kender der har været gravide. 

Det skal de ikke hos min læge en hjemmetest er ok for dem  

stort tilltykke til ts

Anmeld

10. november 2014

Damm-Jensen

ønskemor skriver:

Puh det må du ikke sige  lige nu døjer jeg bare med hovedpine HVER aften. Men det kan jo være så meget andet. Der er sikkert slet ikke noget i mavsen det er nok bare psyken der er på spil igen men man ved jo aldrig 

Bar sørg for at holde dig i gang med noget. Især om aftenen. Så skal det nok blive den 18 inden længe 

Anmeld

10. november 2014

friis

Min bliver utydeligere igen dårligt tegn sikkert! 

men mens er ikke kommet endnu , men der går sikkert ikke mange minutter før den dukker op .. 

Anmeld

10. november 2014

Damm-Jensen

Øv.. hvornår forventer du mens?

Anmeld

11. november 2014

friis

Damm-Jensen skriver:

Øv.. hvornår forventer du mens?

Senest i dag 

Har ikke gidet tage en test i morges , total negativ her

Anmeld

11. november 2014

Damm-Jensen

friis skriver:

Senest i dag 

Har ikke gidet tage en test i morges , total negativ her

Hmm, håber den bliver væk og giver dig et positivt resultat i stedet for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.