Tror i også den er der :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.845 visninger
33 svar
18 synes godt om
8. november 2014

friis

Så fik jeg taget en test mere i dag . På dag 13 efter ovitrelle , jeg tror ikke helt selv på det endnu - hva siger i ? 

I kan se 3+2 testede jeg den ude , men se nu den fra i dag 3+4 og nærbilledet .

Sidste tre dage har jeg haft ondt inde i lænden et sted , igår var vi i ikea og fik pludselig kvalme , i dag måtte jeg tag mig selv i ikke at kaste op da jeg bare sku tører noget tis op på arbejde ..Og jer er ellers IKKE sart! ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

WilliamDSTN

friis skriver:

Så fik jeg taget en test mere i dag . På dag 13 efter ovitrelle , jeg tror ikke helt selv på det endnu - hva siger i ? 

I kan se 3+2 testede jeg den ude , men se nu den fra i dag 3+4 og nærbilledet .

Sidste tre dage har jeg haft ondt inde i lænden et sted , igår var vi i ikea og fik pludselig kvalme , i dag måtte jeg tag mig selv i ikke at kaste op da jeg bare sku tører noget tis op på arbejde ..Og jer er ellers IKKE sart! ��

De ser meget positive ud Tillykke

Anmeld

8. november 2014

friis

Nørreslet skriver:

De ser meget positive ud Tillykke

Og det kan jo ikke være ovitrellen når først den er testet ude vel ? 

Tror ikke selv på det efter over et års forsøg  - og ved ikke om det er for tidligt at juble ? 

Anmeld

8. november 2014

WilliamDSTN

friis skriver:

Og det kan jo ikke være ovitrellen når først den er testet ude vel ? 

Tror ikke selv på det efter over et års forsøg  - og ved ikke om det er for tidligt at juble ? 

Jeg tror godt du kan juble  

Anmeld

8. november 2014

friis

Nørreslet skriver:

Jeg tror godt du kan juble  

Vanvittig hvis det er sandt .. 

Må nødt til at ned at købe en test til i morgen! 

Anmeld

8. november 2014

WilliamDSTN

friis skriver:

Vanvittig hvis det er sandt .. 

Må nødt til at ned at købe en test til i morgen! 

Hehe tror det er vigtigere at du tager til lægen og bliver testet deres test er vidst lidt mere sikre

Anmeld

8. november 2014

friis

Nørreslet skriver:

Hehe tror det er vigtigere at du tager til lægen og bliver testet deres test er vidst lidt mere sikre

De har jo ikk åbent i morgen 

Anmeld

8. november 2014

Rockertand

Nørreslet skriver:

????

Øhh, lægen køber dem ved samme fabrikanter, som dine hjemmetests kommer fra, det er blot andre mellemled.

Der er altså ingen grund til at gå til læge for at få taget en test, det er spild af lægens tid, det er spild af skatteborgernes penge og det gør ingen forskel på slutresultatet.

Tillykke til TS.

Anmeld

8. november 2014

Os&lilledig

Vores fertilitetsklinik sagde at ovitrellen er ude efter 6 dage, max 8 dage  

såååh.. Jeg vil også sige tillykke  

Anmeld

8. november 2014

HVPigen

Rockertand skriver:

????

Øhh, lægen køber dem ved samme fabrikanter, som dine hjemmetests kommer fra, det er blot andre mellemled.

Der er altså ingen grund til at gå til læge for at få taget en test, det er spild af lægens tid, det er spild af skatteborgernes penge og det gør ingen forskel på slutresultatet.

Tillykke til TS.

Altså en læge skal jo stadig se en positiv test før de sender dig videre i systemet .. sådan er det ihvertefald hos mine læger og dem som jeg kender der har været gravide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.