Tror i også den er der :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Rockertand

HVPigen skriver:

Altså en læge skal jo stadig se en positiv test før de sender dig videre i systemet .. sådan er det ihvertefald hos mine læger og dem som jeg kender der har været gravide. 

Det kan jeg garantere dig for, at rigtig mange læger (hvis ikke de fleste) ikke kræver, og det er der heller ikke nogen grund til, men der er selvfølgelig et økonomisk aspekt i, at man kan tage penge for en fuld konsultation, selvom det nok er de nemmest tjente penge at sige tillykke og sparke patienten ud af døren igen med besked om at komme igen til den første nødvendige aftale - nemlig vandrejournal og blodprøve omkring uge 8, faktisk er det udbredt blandt den slags læger, at patienten afleverer urinprøve til sygeplejerske eller sekretær, der forestår at dyppe den famøse test (eller dryppe, mange læger bruger kassette-tests), og så indberetter man da alligevel en fuld konsultation, for det er jo en virksomhed, og de er der for at tjene penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

friis

En lille streg kom også i dag inden for 5 min  Blev tydligere med tiden .. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal sige det til manden - eller om jeg tror på det helt endnu , før jeg faktisk først er 4+0 på tirsdag 

Anmeld

9. november 2014

Damm-Jensen

friis skriver:

En lille streg kom også i dag inden for 5 min  Blev tydligere med tiden .. 

Ved slet ikke hvordan jeg skal sige det til manden - eller om jeg tror på det helt endnu , før jeg faktisk først er 4+0 på tirsdag 

Står i samme situation som dig. Testede positiv torsdag aften og igen 2 gange fredag morgen. Men jeg tør heller ikk helt tro på det før jeg får taget blodprøven i morgen. 

Men jeg tror den er god nok. Både for dig og for mig 

jeg er 4+1 idag og har trykken omkring skambenet, kvalme til tider og synes noget mad lugter forfærdeligt. Mærker du noget?

Anmeld

9. november 2014

friis

Damm-Jensen skriver:

Står i samme situation som dig. Testede positiv torsdag aften og igen 2 gange fredag morgen. Men jeg tør heller ikk helt tro på det før jeg får taget blodprøven i morgen. 

Men jeg tror den er god nok. Både for dig og for mig 

jeg er 4+1 idag og har trykken omkring skambenet, kvalme til tider og synes noget mad lugter forfærdeligt. Mærker du noget?

Hvor spændende!  

har du også været i behandling ? 

Allerede søndag formiddag , var jeg næsten ikke i tvivl om at det satte sig fast , midt under navlen , en følelse af det var inde i livmoderen , en krampe agtig følelser eller stikkende i halvanden time .

og der efter fik jeg ondt i lænden de følgende dage . En enkelt gang fik jeg kvalme da vi var i ikea sidste aften , og igår måtte jeg holde mig for ikke st kaste op over at skulle tører noget tid op .. Er ellers ikke sart!  

Anmeld

9. november 2014

HVPigen

Rockertand skriver:

Det kan jeg garantere dig for, at rigtig mange læger (hvis ikke de fleste) ikke kræver, og det er der heller ikke nogen grund til, men der er selvfølgelig et økonomisk aspekt i, at man kan tage penge for en fuld konsultation, selvom det nok er de nemmest tjente penge at sige tillykke og sparke patienten ud af døren igen med besked om at komme igen til den første nødvendige aftale - nemlig vandrejournal og blodprøve omkring uge 8, faktisk er det udbredt blandt den slags læger, at patienten afleverer urinprøve til sygeplejerske eller sekretær, der forestår at dyppe den famøse test (eller dryppe, mange læger bruger kassette-tests), og så indberetter man da alligevel en fuld konsultation, for det er jo en virksomhed, og de er der for at tjene penge.

ømh okay, du virker ret angribende.. 
men giver dig bare ret, og jeg får fred.. 

Anmeld

9. november 2014

Damm-Jensen

friis skriver:

Hvor spændende!  

Allerede søndag formiddag , var jeg næsten ikke i tvivl om at det satte sig fast , midt under navlen , en følelse af det var inde i livmoderen , en krampe agtig følelser eller stikkende i halvanden time .

og der efter fik jeg ondt i lænden de følgende dage . En enkelt gang fik jeg kvalme da vi var i ikea sidste aften , og igår måtte jeg holde mig for ikke st kaste op over at skulle tører noget tid op .. Er ellers ikke sart!  

Jep, IVF behandling �� og er ved at gå ud ad mit gode skind over den blodprøve i morgen. Selvom jeg har testet 1 negativ og efterfølgende 3 positive tests er jeg stadig usikker.

jeg vågnede en nat med kvalme og en stikkende fornemmelse under navlen. Og der var jeg sikker på at ægget sat sig �� men er slet ikk sikker på noget idag

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

friis skriver:

Hvor spændende!  

Hej undskyld jeg lige bryder ind men tror det var Igår 2+4 jeg fik sådan et stik som en nål lige under navlen bare en enkelt gang og så senere sådan nogle små mavekramper de gjorde ikke som sådan ondt men kunne da mærke dem, kan det være lidt ala det du beskriver? Er godt nok ikke i behandling. Men går i vente position. 

Anmeld

9. november 2014

Damm-Jensen

ønskemor skriver:

Hej undskyld jeg lige bryder ind men tror det var Igår 2+4 jeg fik sådan et stik som en nål lige under navlen bare en enkelt gang og så senere sådan nogle små mavekramper de gjorde ikke som sådan ondt men kunne da mærke dem, kan det være lidt ala det du beskriver? Er godt nok ikke i behandling. Men går i vente position. 

Håber det var et positivt stik 

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

Damm-Jensen skriver:

Håber det var et positivt stik 

Det håber jeg godt nok også 

Anmeld

9. november 2014

Damm-Jensen

ønskemor skriver:

Det håber jeg godt nok også 

Skal selv have taget en blodprøve i morgen så ved hvor forfærdeligt ventetiden er. Håber din forløber hurtigere end min 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.