Det var så det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Mor til F

grinny skriver:

Vågnede til mange smerter og masser af blod 

Første gang skulle det så ikke være

Håber at 2. gang bliver lykkens gang for jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

o1Mutte

grinny skriver:

Tak søde 

Ved godt det var vores første forsøg, men det føles bare som et kæmpe slag  Og tankerne kører rundt om jeg nogensinde skal bære et barn igen 

Kan sagtens forstå dine tanker Uanset om det er 1 eller 5 negative forsøg, så gør det simpelthen så ondt... 

Anmeld

8. november 2014

EAF

8. november 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Vågnede til mange smerter og masser af blod 

Første gang skulle det så ikke være

Åhh noget pis søde

Har I overvejet at gå direkte i IVF eller er det ikke en mulighed? Jeg tænker at det ville optimere chancen for graviditet?

Anmeld

8. november 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Åhh noget pis søde

Har I overvejet at gå direkte i IVF eller er det ikke en mulighed? Jeg tænker at det ville optimere chancen for graviditet?

Vi tager de sidste to forsøg i det private og lykkedes det ikke sender de os videre og så starter vi på Riget 

Vi har allerede snakket med en meget sød en fra Riget 

Anmeld

8. november 2014

Becks

Vi tager de sidste to forsøg i det private og lykkedes det ikke sender de os videre og så starter vi på Riget 

Det gør mig ondt

Ved hvor hårdt det er, har været gravid 4 gange ud af 8 inseminationsforsøg, men har desværre aborteret hver gang...

Jeg blev henvist til riget, mhp. ivf - som jeg skal melde mig til imorgen, da min mens kom idag....

I vil blive glade for riget, hvis I når dertil... De er så skønne

Håber det lykkedes for jer

Knus 

Anmeld

9. november 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Håber sådan l "slipper" for at skulle skifte 

Det må snart være jeres tur 

Anmeld

9. november 2014

et-ønske

grinny skriver:

Jeg synes ofte man hører at der skal mere end et forsøg til IUI - satser på næste gang  hvis din æl ikke har været helt som de regnede med skal de nok lige have styr på hvilken behandling der virker på dig  

jeg reagerede heller ikke så godt på pergotime - fik nåle og vupti, nu har jeg to styks trunter ja okay, de er så også årsagen til jeg er vågen nu 

du skal nok få dig en levende guldklump eller 2, det er jeg helt sikker på 

Anmeld

9. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej hvor er jeg ked af at høre det håber virkelig at det lykkes i næste forsøg. I fortjener det bare så meget.

kæmpe til jer!!

Anmeld

9. november 2014

Miia90

Øv øv... Vi må prøve igen. Jeg startede på pergotime igår, denne gang skal jeg tage dobbelt dosit  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.