Det var så det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Carina:-)

Åh æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

lineog4

Nåede lige at svare på din anden tråd inde jeg så opdateringen her.

Først et kæmpe ØV. Kan forestille mig tankemylderet der nu er i dit hoved, men synes også jeg kan læse en stædighed og en større tro på der kan være held næste gang i dette opslag frem for det i går.

Skal på mandag holde oplæg om at være gravid igen efter at have mistet, og kan mærke jeg lige fik sat i perspektiv - for jeg har aldrig stået i de sko hvor graviditeten lader vente på sig, kan relatere til tankerne om jeg overhovedet kan få et levende barn igen, om min krop overhovedet kan skabe det, men med andre begrundelser. 

Jeg gav min krop skylden (og mig selv), men det lykkedes... Jeg håber du kan skrive det samme til en om nogen år

Anmeld

8. november 2014

Mami

Årh stakkel  

jeg abotererede for 3 mdr siden (første graviditet efter vi mistede Christian) og så fik jeg lige en bio. 

Har efterhånden mistet troen på min krop kan bærer et levende barn. 

Føler så meget med dig! Den smerte er ulidelig. 

Håber det snart lykkedes for jer 

Anmeld

8. november 2014

Lrm

grinny skriver:

Vågnede til mange smerter og masser af blod 

Første gang skulle det så ikke være

Øv det er jeg ked Af at høre!! Håber det lykkes næste gang!! 

Føler med dig!!

Anmeld

8. november 2014

MHB

Øv Havde sådan håbet og krydset fingre for at første gang var lykkens gang for jer! Men så krydser jeg fingre for at den er der næste gang i stedet! Kram 

Anmeld

8. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg ved hvor hårdt det er, at få sin menstuation endda før testdag. Der er jo heldigvis flere forsøg, og håber du kommer igang med det samme med 2 forsøg, det hjalp lidt ved mig, at jeg kunne starte igen med det samme. Til gengæld var det svært når klinikken havde lukket eller ferie.

Hvis man kunne, ville jeg så gerne give dig en graviditet i julegave 

Anmeld

8. november 2014

grinny

o1Mutte skriver:

Øvøvøv!! Det er jeg virkelig ked af at høre søde 

Tak søde 

Ved godt det var vores første forsøg, men det føles bare som et kæmpe slag  Og tankerne kører rundt om jeg nogensinde skal bære et barn igen 

Anmeld

8. november 2014

grinny

et-ønske skriver:

Øv   Det er jeg ked af at læse! Måske din krop lige skal have et skud hormoner mere - 2. Gang er lykkens gang for jer 

Kan godt være min krop skulle have en prøvestart.

Men de sagde også at min cyklus lige var lang nok da jeg først havde ægløsning på 16/17 dagen, så den skal forkortes næste gang 

Anmeld

8. november 2014

Kløver

Øv øv øv det er jeg ked af at høre, håber så meget den er der, i den her cyklus 

Anmeld

8. november 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Øv søde! Hvor er det uretfærdigt !!!!! Det hjælper aler en skid men forkæl dig selv disse dage og tillad dig at være ked af det,  vred, magtesløs,  frustreret og måske også smile ind i mellem. .... 

Jeg tror på dig og det skal nok lykkes! !! 

Kram til dig 

Vi skal også bare hygge denne weekend og så skal jeg tilbage på sporet hvor jeg igen tror på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.