Det var så det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

grinny

L-Mortil2 skriver:

Øv Grinny!!! Det er bare aldrig sjovt ikke at opnå det, jeg ved i virkelig var opsat på det lykkedes! Næste gang! Det kan være kroppen bare lige skal have vendet sig til hormonerne! Knus 

Nej det føles som et kæmpe slag lige i hovedet, og jeg bliver sat et par skridt tilbage.

Håber at min krop bare lige skulle igang og den er klar næste gang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

grinny

LilleLene skriver:

hader at læse dine opslag  fatter ikke hvorfor to personer skal have SÅ meget modgang

Håber så inderligt for jer, at det snart lykkes

Jeg forstår heller ikke hvorfor det altid skal føles som en kamp, hvorfor vi altid skal kæmpe - men en dag kan vi forhåbentligt holde vores barn i armene og sige det var hele kampen værd 

Anmeld

8. november 2014

grinny

lineog4 skriver:

Nåede lige at svare på din anden tråd inde jeg så opdateringen her.

Først et kæmpe ØV. Kan forestille mig tankemylderet der nu er i dit hoved, men synes også jeg kan læse en stædighed og en større tro på der kan være held næste gang i dette opslag frem for det i går.

Skal på mandag holde oplæg om at være gravid igen efter at have mistet, og kan mærke jeg lige fik sat i perspektiv - for jeg har aldrig stået i de sko hvor graviditeten lader vente på sig, kan relatere til tankerne om jeg overhovedet kan få et levende barn igen, om min krop overhovedet kan skabe det, men med andre begrundelser. 

Jeg gav min krop skylden (og mig selv), men det lykkedes... Jeg håber du kan skrive det samme til en om nogen år

Synes det er svært at tro på det lige, men det er også fordi jeg lige nu er blevet sat tilbage. 

Det SKAL ske - og den tanke prøver jeg at fastholde, men jeg ved også at det bliver en lang kamp og jeg ved at jeg kommer ned i hullet flere gange endnu.

Men jeg VIL opleve glæden af at få en nyfødt på brystet - om det så kun bliver en gang til så vil jeg bare opleve det.

Når en dag jeg er klar kunne jeg godt finde på at holde foredrag om det at miste og bagefter kæmpe endnu en kamp

Anmeld

8. november 2014

grinny

Mami skriver:

Årh stakkel  

jeg abotererede for 3 mdr siden (første graviditet efter vi mistede Christian) og så fik jeg lige en bio. 

Har efterhånden mistet troen på min krop kan bærer et levende barn. 

Føler så meget med dig! Den smerte er ulidelig. 

Håber det snart lykkedes for jer 

Det er bare utroligt at det skal være sådan at nogle kæmper og kæmper for noget der virker så let.

Vi har allerede snakket om herhjemme, at med de kampe vi har taget, dem vi tager nu og dem vi skal tage i fremtiden - at så bliver det nok kun et barn til, jeg synes det er psykisk hårdt og håbe og være optimistisk og alligevel blive banket ned.

Vil også gerne kunne have et liv ved siden af så det hele ikke handler om hormoner, skanninger og sædtal.

Anmeld

8. november 2014

grinny

Lrm skriver:

Øv det er jeg ked Af at høre!! Håber det lykkes næste gang!! 

Føler med dig!!

Tusind tak 

Anmeld

8. november 2014

grinny

MHB skriver:

Øv Havde sådan håbet og krydset fingre for at første gang var lykkens gang for jer! Men så krydser jeg fingre for at den er der næste gang i stedet! Kram 

Mange tak 

Krydsede fingre har vi meget brug for 

Anmeld

8. november 2014

grinny

Inger skriver:

ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg ved hvor hårdt det er, at få sin menstuation endda før testdag. Der er jo heldigvis flere forsøg, og håber du kommer igang med det samme med 2 forsøg, det hjalp lidt ved mig, at jeg kunne starte igen med det samme. Til gengæld var det svært når klinikken havde lukket eller ferie.

Hvis man kunne, ville jeg så gerne give dig en graviditet i julegave 

Vi starter heldigvis med det samme. Skal starte med Pergotime på mandag og så vil de gerne have lidt skub i min æg så skal have 3 indsprøjtninger efter Pergotime, ved bare ikke lige hvad endnu.

Men det er hårdt, og jeg tror lige jeg skal bruge en dag til bare at hygge og lave ikke noget 

Anmeld

8. november 2014

grinny

Maja84 skriver:

Øv øv øv det er jeg ked af at høre, håber så meget den er der, i den her cyklus 

Tusind tak 

Anmeld

8. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Åh det er jeg ked af at læse 

Nu må det da også snart høre op - nu må det da snart være jeres tur til en masse lykke og medgang. 

Anmeld

8. november 2014

tweety2060

grinny skriver:

Vi skal også bare hygge denne weekend og så skal jeg tilbage på sporet hvor jeg igen tror på det 

Du skal nok komme tilbage på sporet , men og så vigtigt at erkende øvdagene og op ogned ture! KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.