lineog4 skriver:
Nåede lige at svare på din anden tråd inde jeg så opdateringen her.
Først et kæmpe ØV. Kan forestille mig tankemylderet der nu er i dit hoved, men synes også jeg kan læse en stædighed og en større tro på der kan være held næste gang i dette opslag frem for det i går.
Skal på mandag holde oplæg om at være gravid igen efter at have mistet, og kan mærke jeg lige fik sat i perspektiv - for jeg har aldrig stået i de sko hvor graviditeten lader vente på sig, kan relatere til tankerne om jeg overhovedet kan få et levende barn igen, om min krop overhovedet kan skabe det, men med andre begrundelser.
Jeg gav min krop skylden (og mig selv), men det lykkedes... Jeg håber du kan skrive det samme til en om nogen år
Synes det er svært at tro på det lige, men det er også fordi jeg lige nu er blevet sat tilbage.
Det SKAL ske - og den tanke prøver jeg at fastholde, men jeg ved også at det bliver en lang kamp og jeg ved at jeg kommer ned i hullet flere gange endnu.
Men jeg VIL opleve glæden af at få en nyfødt på brystet - om det så kun bliver en gang til så vil jeg bare opleve det.
Når en dag jeg er klar kunne jeg godt finde på at holde foredrag om det at miste og bagefter kæmpe endnu en kamp
Anmeld