Jeg ved ikke om jeg har placeret indlægget det rigtige sted ?
Ja ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Jeg har et par veninder, familie, en dejlig man og skønne børn. Alligevel føler jeg mig konstant ensom, føler jeg mangler nærhed, omsorg, ømhed, intimitet osv hos min mand, og at jeg ikke kan få eet hele til at gå op i en højere enhed.
Har ikke kun selv for høje krav til mig selv, men især min omverden, så mens jeg kæmper for at være den gode og perfekte mor, svigerdatter/datter, kone, veninde osv føler jeg langt fra det lykkedes 
Gør alt jeg kan, for andre har det godt, holde hus og hjem, give det bedste til mine børn, og alligevel fortæller min omverden de dårlige ting, og det kan være selv småting, og gør mig så såret og ked af det. Senest, fik jeg ordnet det hele, så jeg både kunne nå forældremøde og svigermors runde fødselsdag som er udenbys med overnatning, og fik alligevel løftet pegefinger, for jeg kunne vel bare tage senere afsted end de andre, og ja der havde vi jo fundet løsningen, men nej skulle lige have at høre for at jeg måske ikke havde kunnet deltage.
Sidder i forældreråd, laver frivilligt arbejde, bager småkager til veninderne til jul, syer og hækler til dem jeg kender og ja knokler og hjælper, og sætter alt ind når børnene kommer hjem, giver mange fridage osv. Er "hjemmegående husmor" bla pga en arbejdsskade. Alligevel får jeg kommentarer nogle dage, når jeg afleverer børn, eller når der skal planlægges feriepasning osv.
Jeg prøver at få tingene til at gå op, og det lykkedes bare ikke længere. Føler mig som en fiasko, og ved ikke hvad jeg mere kan gøre. Er mig som giver og giver og alligevel er det aldrig godt nok, skal konstant tage initiativ, og tænker bare hvad jeg gør forkert, er jeg ikke sjov at være sammen med, er jeg din eller hvad er det med mig.
Nogle dage tænker jeg om det overhovedet gør en forskel jeg er her, jo for mine børn gør det selvfølgelig, men hvad med resten. Er jeg bare hende de kan udnytte og så gider de mig ikke for resten
eks havde jeg lavet en stor gave til venindens barn dengang hun havde født. Hun selv havde "bare" købt et gavekort og de kommer ofte og spiser og tager hurtigt hjem igen, men får aldrig invitation til at komme op til dem. Siger ikke et gavekort ikke er fint, er det, men den gave jeg havde lavet var både lønbetingelserne, personlige og hjemmestrik/hækle og hun sagde bare tak, vil forreste gerne bestille ........... Og sad bare der med følelsen af utaknemmelighed, og at det ikke var godt nok
ja jeg er blevet mere nærtagende, men hjælper slet ikke, at jeg aldrig får et skulderklap, hører kun det negative, som eks var vi på restaurant, og børnene opførte sig eksemplarisk, de sad pænt, og børn på 2.5 og 4 år kan det være udfordrende, men der var ingen skrig skrål eller ballade, kun den lille som er spæd, græd kortvarigt, i 10-20 sek, til flasken var klar, ud af de 3-4 timer vi sad der. Det eneste jeg fik at vide, var at folk stirrede og kiggede og at jeg burde ha forudset, og forhindret skrige episoden
Jeg er ikke perfekt og forventer ikke at blive det, men aldrig at gøre noget godt nok, slå til eller lignende gør bare så ondt 
Er begyndt at få stress symptomer og kan ikke finde ro om aftenen, er ulykkelig og urolig. Har sagt det til manden som fejer det af, og så sidder man her, alene uret tikker, og igen i morgen venter en lang dag, og snart endnu en lang uge, masser af aftaler, men ikke meget snak og samværd, sporadiske opkald når veninderne ønsker noget. Mine forældre har været søde at hjælpe med nogle ting nu her, så alt er jo ikke bare sort, og alligevel føles det trist
Gør jeg virkelig ingen forskel, er det ligegyldigt jeg er her (og er ikke selvmordstruet eller noget i den dur) men føler det hele utaknemmeligt, ensomt og at jeg bare ikke kan finde ud af at gøre noget, der minder om, eller er i nærheden, af godt nok