Mange Positive test men negativ blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Når man arbortere, eller har en fornemmelse af at man har det - går der noget tid før hcg er faldet i urinen. Så derfor kan man teste positivt selvom man ikke længere er gravid. 

Det kunne godt lyde som en mere logisk forklaring. Hvor har du den viden fra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Men i mit tilfælde er den jo blevet positiv inden for 3 min og endda 5 gange. Så den kan vise falsk positiv ifølge lægen 

Det lyder godt nok mærkeligt. Skal du ikke ha taget en opfølgende bp hos lægen?

Har du prøvet at tage en test i dag fx, og er der udvikling? Har du prøvet at teste med et andet mærke end valmed?

Hvis du nu tager en test i morgen, andet mærke end valmed, og den stadig er positiv, ville jeg kræve en ny bp, for at være helt sikker.

hvor langt over tid er du?

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Det lyder godt nok mærkeligt. Skal du ikke ha taget en opfølgende bp hos lægen?

Har du prøvet at tage en test i dag fx, og er der udvikling? Har du prøvet at teste med et andet mærke end valmed?

Hvis du nu tager en test i morgen, andet mærke end valmed, og den stadig er positiv, ville jeg kræve en ny bp, for at være helt sikker.

hvor langt over tid er du?

Jeg har ikke taget nogen i dag for jeg tænker at det kan jo ikke passe når blodprøven siger at jeg umuligt kan have været gravid  men jeg er alligevel så nysgerrig at jeg ikke kan lade være med at købe en på mandag, selvfølgelig ikke valmed  jeg ved ikke præcist hvor langt over tid jeg er for har ikke holdt så meget øje med min menstruation da jeg er på kobberspiral. Jeg testede kun fordi jeg havde symptomer på graviditet. 

Anmeld

9. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

Det kunne godt lyde som en mere logisk forklaring. Hvor har du den viden fra? 

Er gravid i uge 21 lige nu, men inden jeg blev det tabte jeg nemlig - og kunne blive ved med at teste positivt i noget tid, men var i følge lægens blodprøver osv ikke gravid længere.

Så har stået i samme situation. Desværre.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

En lille Update. Jeg har stadigvæk ikke fået mim menstruation. Tror jeg skulle havd haft den for omkring 2-3 uger siden? Jeg har i dag haft en lille pletblødning og jeg har menstruations lignene smerter i underlivet. Jeg synes ikke det føles som det plejer når jeg skal have menstruation. Jeg har voldsomme humørsvingninger som går ud over min mand.   Jeg håber på at det er min menstruation som er forsinket på vej så jeg kan få afklaring på hvad der er galt med mim krop. Jeg havde ennegativ test da jeg testede for 4 dage siden. 

Kan man mon være indbildsk gravid?! 

Anmeld

17. november 2014

Rockertand

Anonym skriver:

En lille Update. Jeg har stadigvæk ikke fået mim menstruation. Tror jeg skulle havd haft den for omkring 2-3 uger siden? Jeg har i dag haft en lille pletblødning og jeg har menstruations lignene smerter i underlivet. Jeg synes ikke det føles som det plejer når jeg skal have menstruation. Jeg har voldsomme humørsvingninger som går ud over min mand.   Jeg håber på at det er min menstruation som er forsinket på vej så jeg kan få afklaring på hvad der er galt med mim krop. Jeg havde ennegativ test da jeg testede for 4 dage siden. 

Kan man mon være indbildsk gravid?! 

Selvom du skulle være indbildt gravid (ikke indbildsk, det betyder noget helt andet ), vil det ikke ændre hormonindholdet i din urin, så det ville ikke have effekt på testene.

Anmeld

17. november 2014

Mumiemor1

Ejjjj jeg brugte også en valmed test og den var også utydelige - dog 2 dage efter lidt tydeligere DOG heller ikke helt tydeligt som med min første graviditet - og nu får j og tænker er jeg gravid eller er det bare testen ?? Dog skulle jeg have haft menstruation D. 9. November 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Mumiemor1 skriver:

Ejjjj jeg brugte også en valmed test og den var også utydelige - dog 2 dage efter lidt tydeligere DOG heller ikke helt tydeligt som med min første graviditet - og nu får j og tænker er jeg gravid eller er det bare testen ?? Dog skulle jeg have haft menstruation D. 9. November 

Jeg tror du er gravid hvis du har positive test. Prøv at tage en anden slags test så du kan blive beroliget igen 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Selvom du skulle være indbildt gravid (ikke indbildsk, det betyder noget helt andet ), vil det ikke ændre hormonindholdet i din urin, så det ville ikke have effekt på testene.

Lægen på gynækologisk mente der kunne være noget galt med testene fordi mit hcg tal var for lavt til jeg kunne være gravid?! Jeg følte lidt han ikke troede på mig da jeg fortalte om alle testene. Og da den sidste jeg tog jo er negativ burde jeg jo også snart få menstruation så. Er bange for om jeg evt kunne være gravid uden for livmoderen og det måske er derfor jeg ikke har så meget hcg. Har jo kobberspiral så chancerne er større uden for livmoderen. 

Min menstruation plejer foresten heller ikke at være forsinket. Det er meget mærkeligt alt dette her 

Anmeld

17. november 2014

Mumiemor1

Anonym skriver:

Jeg tror du er gravid hvis du har positive test. Prøv at tage en anden slags test så du kan blive beroliget igen 

Ja tænkte også på at tage en anden slags test, men hvor købes de? :-) synes der er val-noget overalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.