Mange Positive test men negativ blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.959 visninger
29 svar
5 synes godt om
7. november 2014

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg tog en graviditetstest forleden som viste positiv. Derefter tog jeg en til der også viste positiv. Jeg fik lavet en blodprøve ved lægen som viser negativ fik jeg at vide idag men jeg får stadigvæk positive test? Nu har jeg 5 positive urintest, men lægen siger at når blodprøven er negativ kan jeg ikke være gravid? Jeg synes bare det er mærkeligt at 5 tester skulle vise falsk positiv? Hvad er jeres erfaring og viden omkring dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Snevejr84

Kan du ikke smide et billed op af testene?? men desværre er en blodprøve sikker.

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Kan du ikke smide et billed op af testene?? men desværre er en blodprøve sikker.

Jo jeg ligger nogle billeder ud senere i aften. 

Anmeld

7. november 2014

Emilie91

Det lyder godtnok mærkeligt ... ? Er det det samme mærke G-test eller har du prøvet to forskellige mærker? 

Anmeld

7. november 2014

L-Mortil3

Ja det er da vildt forvirrende! Bedste bud ville være en graviditet der har været der, men ikke mere... Men så burde der ikke blive ved at komme positive tests... Og ellers fejl i blodprøverne (du har fået en andens svar) , eller noget helt 3. Det er da mystisk!

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Det lyder godtnok mærkeligt ... ? Er det det samme mærke G-test eller har du prøvet to forskellige mærker? 

Ja det er alle 5 af mærket valmed fra netto, dog købt i 2 forskellige netto butikker. Og testene er taget over nogle forskellige dage 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Her er et billede af en af testene. De ser alle nogenlunde sådan ud dog er den mere tydelig i virkeligheden end den er på billedet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her er et billede af en af testene. De ser alle nogenlunde sådan ud dog er den mere tydelig i virkeligheden end den er på billedet. 

Den ser faktisk meget utydelig ud på dette billede, men er helt tydelig i virkeligheden. 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Ja det er da vildt forvirrende! Bedste bud ville være en graviditet der har været der, men ikke mere... Men så burde der ikke blive ved at komme positive tests... Og ellers fejl i blodprøverne (du har fået en andens svar) , eller noget helt 3. Det er da mystisk!

Jamen lægen sagde at jeg ikke kunne være gravid i følge prøverne. Han sagde det måtte være testene der er fejl på?!  For han har aldrig hørt om fejl på blodprøver. Jeg undre mig bare meget.

det skal lige tilføjes at jeg oven i købet har kobberspiral så det hele er lidt mærkeligt. Jeg testede i første omgang fordi jeg har kvalme og humørsvingninger og pletblødning en gang imellem 

Anmeld

7. november 2014

Disarobi

Anonym skriver:

Jamen lægen sagde at jeg ikke kunne være gravid i følge prøverne. Han sagde det måtte være testene der er fejl på?!  For han har aldrig hørt om fejl på blodprøver. Jeg undre mig bare meget.

det skal lige tilføjes at jeg oven i købet har kobberspiral så det hele er lidt mærkeligt. Jeg testede i første omgang fordi jeg har kvalme og humørsvingninger og pletblødning en gang imellem 

Mange af de urintests man kan købe i dag er meget sensitive ved hcg. Jeg testede positivt 3 dage før forventet mens, fik taget blodprøve da jeg var 4+0 hvor de ringede dagen efter og sagde blodprøven var negativ. Jeg holdte på at jeg havde symptomer og flere positive tests så fik taget en ny blodprøve tre dage senere som så var positiv.

nogle gange kan urintests altså opfange hcg som endnu ikke kan måles i blodet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.