Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke. Jeg har også selv testdag den 18, har ondt i lænd og lidt underliv, men det har jeg hver cyklus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mulle0802 skriver: Held og lykke. Jeg har også selv testdag den 18, har ondt i lænd og lidt underliv, men det har jeg hver cyklus
Held og lykke det bliver spændende jeg mærker også så meget, kun en gang imellem mærker jeg lidt rumsteren i underlivet, men langt fra noget jeg ville tage seriøst. Undrer mig mest over at jeg ikke har ømme brystvorter for det har jeg ALTID efter ægløsning
Lrm skriver: 4+0 idag stadig positiv !! Ih tør jeg tro på det??? er så vildt
4+0 idag stadig positiv !! Ih tør jeg tro på det???
er så vildt
Tillykke Kan godt forstå hvad du mener, sådan vil jeg nok også have det når det endelig lykkes. Har du bestilt tid ved lægen?
Mulle0802 skriver: Tillykke Kan godt forstå hvad du mener, sådan vil jeg nok også have det når det endelig lykkes. Har du bestilt tid ved lægen?
Nej ikke endnu.. Men læge vil først se mig i uge 6-7 stykker hun mener at en positiv test er positiv, så må vente lidt!!
Anonym skriver: Okay puha det var lang tid, vi har kun været igang i et halvt år og det synes jeg er nok! men kender alt til det at blive skuffet hver gang
Okay puha det var lang tid, vi har kun været igang i et halvt år og det synes jeg er nok! men kender alt til det at blive skuffet hver gang
Ja, synes også det er lang tid, det er rimelig frustrerende. Hver måned håber man den er der - og man bliver lige skuffet hver gang
Krydser fingre for at vi alle er heldige i denne cyklus
-Hansen- skriver: Ja, synes også det er lang tid, det er rimelig frustrerende. Hver måned håber man den er der - og man bliver lige skuffet hver gang Krydser fingre for at vi alle er heldige i denne cyklus
Ja lige præcis det er hårde vilkår håber det lykkes os alle snart
Puha "kun" 6 dage til testdag jeg både glæder mig og er pisse nervøs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128