venter på testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Den 18/11 ja det gør jeg godt nok også vi har forsøgt et halvt år nu 

Vi skal teste 17/11.. Vente vente vente... Det er forfærdeligt at vide at ens mens enten er på vej eller udebliver.. Vente vente vente! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vi skal teste 17/11.. Vente vente vente... Det er forfærdeligt at vide at ens mens enten er på vej eller udebliver.. Vente vente vente! 

Ja mon ikke!! Hvad pokker skal jeg lave indtil da 

Anmeld

8. november 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja mon ikke!! Hvad pokker skal jeg lave indtil da 

Tænker også om man ikke bare kan sove og først vågne der! 

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Tænker også om man ikke bare kan sove og først vågne der! 

Det ville være dejligt  bare skide irriterende at jeg mærkerne alt muligt men kender bare mig selv nok til at det er kroppen der narrer mig! 

Anmeld

8. november 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det ville være dejligt  bare skide irriterende at jeg mærkerne alt muligt men kender bare mig selv nok til at det er kroppen der narrer mig! 

Det er meget normalt at mærke en masse ting som(måske) ikke er der.. De sidste 2 gange har jeg følt alt men fået mit lort og denne gang føler jeg igen det hele.. Så er total holdt op med at lytte til min krop.. :p psyken kan gøre at man føler rigtig meget. 

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Det er meget normalt at mærke en masse ting som(måske) ikke er der.. De sidste 2 gange har jeg følt alt men fået mit lort og denne gang føler jeg igen det hele.. Så er total holdt op med at lytte til min krop.. :p psyken kan gøre at man føler rigtig meget. 

Ja jeg har det sådan hver måned haha  ret belastende  og desværre er tålmodighed ikke noget jeg ejer!  Er det jeres første og hvor lang tid har i prøvet 

Anmeld

8. november 2014

A. Nonymsen

Hvor ville det være dejligt hvis vi alle sad med en positiv test om en uges tid  

Anmeld

8. november 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Hvor ville det være dejligt hvis vi alle sad med en positiv test om en uges tid  

Ih ja det ville være fantastisk 

Anmeld

9. november 2014

-Hansen-

Jeg har også testdag den 18/11  Dette er vores 10. cyklus, og håber virkelig at den er der denne gang, synes det er så hårdt hver gang man må konstatere at det heller ikke var den cyklus. 

Men ja, ventetiden er ulidelig, synes der er en evighed til at jeg kan teste 

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

-Hansen- skriver:

Jeg har også testdag den 18/11  Dette er vores 10. cyklus, og håber virkelig at den er der denne gang, synes det er så hårdt hver gang man må konstatere at det heller ikke var den cyklus. 

Men ja, ventetiden er ulidelig, synes der er en evighed til at jeg kan teste 

Okay puha det var lang tid, vi har kun været igang i et halvt år og det synes jeg er nok! men kender alt til det at blive skuffet hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.