Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. Nonymsen skriver: Har selv testdag den 17, så lad mig lige høre hvordan det går?
Har selv testdag den 17, så lad mig lige høre hvordan det går?
Spændende krydser for os begge. Det ville være den mest fantastiske gave. Så kunne jeg snildt undvære julegaver!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Spændende krydser for os begge. Det ville være den mest fantastiske gave. Så kunne jeg snildt undvære julegaver!!
Helt enig
A. Nonymsen skriver: Helt enig
Jeg undrer mig lidt for plejer altid at få ømme nibbles kort efter ægløsning og det har jeg ikke den her gang. det er faktisk irriterende mærker kun sådan en mens lignende rumlen nederst i livet.
Anonym skriver: Jeg undrer mig lidt for plejer altid at få ømme nibbles kort efter ægløsning og det har jeg ikke den her gang. det er faktisk irriterende mærker kun sådan en mens lignende rumlen nederst i livet.
Jeg mærker ingenting men det har jeg heller ikke gjort i mine andre graviditeter.. Det husker jeg ikke ihvertfald...
men nøøøj der er lang tid til testdag
Anonym skriver: Ih tillykke hvor må det være en fantastisk følelse er det jeres første? Nej vi prøver også at slå koldt vand i blodet det er bare svært nogle dage, og ser babyer overalt!!
Ih tillykke hvor må det være en fantastisk følelse er det jeres første?
Nej vi prøver også at slå koldt vand i blodet det er bare svært nogle dage, og ser babyer overalt!!
Nej nr. To! håber det lykkes dig!!
Lrm skriver: Nej nr. To! håber det lykkes dig!!
Mange tak
4+0 idag stadig positiv !! Ih tør jeg tro på det???
er så vildt
Lrm skriver: 4+0 idag stadig positiv !! Ih tør jeg tro på det??? er så vildt
Stort tillykke
A. Nonymsen skriver: Jeg mærker ingenting men det har jeg heller ikke gjort i mine andre graviditeter.. Det husker jeg ikke ihvertfald... men nøøøj der er lang tid til testdag
Der er meget lang tid til.! Død irriterende og så har jeg bare svage mavekramper idag
Anonym skriver: Der er meget lang tid til.! Død irriterende og så har jeg bare svage mavekramper idag
Hader også ventetiden den er bare øv!! Du må lige holde mig opdateret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128