ville i invitere en ven til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
31 svar
17 synes godt om
3. november 2014

TNBC

Den vil ikke lige sætte linket ind, men det er en kvinde der blev enke i sep, og er alene med en datter på 8. Hun har ingen familie, så hun spurgte forsigtigt vennekredsen om en af dem havde plads, alle sagde nej... 

Ville i invitere en ven og datter til jul, hvis de spurgte? 

Jeg har selv to gange stået uden et sted at være og var så glad for at der var nogen der ikke havde noget imod en ekstra gædt, selvom at jeg ikke var familie.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Lukas&Liam<3

Ja helt sikkert

Anmeld

3. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Den vil ikke lige sætte linket ind, men det er en kvinde der blev enke i sep, og er alene med en datter på 8. Hun har ingen familie, så hun spurgte forsigtigt vennekredsen om en af dem havde plads, alle sagde nej... 

Jeg har selv to gange stået uden et sted at være og var så glad for at der var nogen der ikke havde noget imod en ekstra gædt, selvom at jeg ikke var familie.. 

Der skulle virkelig MEGET til førend jeg IKKE ville sørge for en eksta stol juleaften, da jeg principielt ikke vil have at nogle skal sidde alene. Dog har jeg en enkelt person som jeg ikke ønsker at bruge sådan en aften sammen med, men som udgangspunkt, ville jeg sagtens kunne have en vildtfremmede med juleaften, da det hele jo handler om næstekærlighed 

Anmeld

3. november 2014

L-Mortil3

Absolut og har også gjort det et par gange (haft en ensom ven til jul)! Som man siger på engelsk, i would do it in a heartbeat!!! 

Hvor der er hjerterum er der husrum. Ingen skal føle sig alene, hvis jeg kan hjælpe!

Anmeld

3. november 2014

Røverdatter

Yurie skriver:

Helt sikkert ville ikke engang tvivle. Støtter også op om projektet/initiativet på husenflygtning.dk jeg er helt sikkert for, at vi hjælper vores medmennesker i sorg/nød

Synd for moren og datteren at blive afvist. Det må gøre ondt

Anmeld

3. november 2014

hesøth

Ja, selvfølgelig

Anmeld

3. november 2014

B&J

Ja det ville jeg 100% det kunne være så hyggeligt

Anmeld

3. november 2014

tumle

Yurie skriver:

Ja det ville jeg helt bestemt og har gjort det flere gange tidligere.

Har selv oplevet at være i den situation at jeg var den der ikke havde nogen at holde jul med, jeg var så ked af det og følte mig så alene. Det ville jeg aldrig byde en ven/veninde + - barn. 

Anmeld

3. november 2014

MHB

Ja da! Jeg har før inviteret venner jeg vidste ellers skulke sidde alene og ville til en hver tid gøre det igen! Jeg ville også sagtens kunne finde på at invitere en fremmed  

Anmeld

3. november 2014

TNBC

Røverdatter skriver:

Helt sikkert ville ikke engang tvivle. Støtter også op om projektet/initiativet på husenflygtning.dk jeg er helt sikkert for, at vi hjælper vores medmennesker i sorg/nød

Synd for moren og datteren at blive afvist. Det må gøre ondt

Heldigvis er der gode mennesker i danmark. De har fået 100 invitation fra fremmede og der er endda en der vil forære pigen en lille hvalp, som hun ønskede sig.

det må være forfærdeligt at høre ens barn sige; får jeg så ingen gaver? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.