Hvad ville du gøre, hvis du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
MysteriousAngel skriver:

Vandre Caminoen. Droppe alle bekymringer omkring hvordan men bare gøre det. Ville til tider ønske jeg ikke var nær så bekymret om alting...

Hej, caminoen har jeg gået for mange år siden. Det er da bare at tá afsted Der er også mange der vandrer en del af den hvis de ikke har ferie nok. Jeg vandrede hele ture omkring 600 km. Fra pyranæerne til Santiago på 7 uger, det var inkl. Sammenlagt en uges hvil fordelt på 3 steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

mor_til_L

Jeg ville super gerne til tandlæge . men lider så meget af tandlæge skræk , så det med at tage sig sammen er svært..

Generalt har jeg en masse ting jeg er bange for bla vand som jeg så gerne vil overvinde ..

Anmeld

4. november 2014

L-Mortil3

Siss89 skriver:

Jeg ville super gerne til tandlæge . men lider så meget af tandlæge skræk , så det med at tage sig sammen er svært..

Generalt har jeg en masse ting jeg er bange for bla vand som jeg så gerne vil overvinde ..

I hear you sister!!! Tandlægeskræk er simpelthen så invaliderende og pinligt ! 

Anmeld

4. november 2014

modesty

Ville du sige op, konvertere, springe ud som homoseksuel, melde dig ind i en swingerklub eller noget helt femte?

Fortæl, hvad du ville gøre i 2015, hvis du turde

Flytte til et andet land med mand og barn - i hvert fald i et par år. Det er nu ikke så meget at jeg ikke tør, som at det økonomisk er lidt svært. 

M.h.t. decideret frygt, så er det at køre bil.

Anmeld

4. november 2014

blomst84

Jeg ville åbne et sted med udlejningsponyer

Anmeld

5. november 2014

2børn2

Ville sige mit job op og læse til psykolog! 

Anmeld

5. november 2014

IngenKoPåIsen

Blive opereret for galdesten! 

Anmeld

5. november 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville sige op og flytte til Tyrkiet hvor mine rødder er :p men tør simpelthen ikke da jeg er født og opvokset i Danmark og derfor ' frygter' at jeg ikke passer ind. Samt mine børn er virkelig dårlig til Tyrkisk de vil virkelig kæmpe med sproget og skolen. 

Anmeld

5. november 2014

aarhusmor

Jeg er generelt en der gør det jeg har lyst til og tør det. Fx har jeg i en meget sen alder startet på mit drømmestudie som jeg er færdig med i 2015.

Men der er en ting som jeg ikke tør, men som jeg gerne ville og det lyder måske kedeligt i andres øre. Men jeg ville rigtigt gerne være politiker. Jeg ville gerne hjælpe de svage, sikre de syge at de fik hjælp. Kæmpe for grønnere alternativer og for dyrs rettigheder. Økonomisk kæmpe for en mere effektiv økonomi osv.(højrefløj økonomi)

Men jeg tør bare ikke. Jeg er bange for at min retorik ikke er god nok verbalt, jeg er bange for at det går ud over min familie og mest af alt er jeg bange for at være menneske på skærmen og få tårer i øjnene hvis nogen stikker til mig. Ergo skal jeg ikke være politiker.

Anmeld

5. november 2014

Astrid1984

Stå på en scene og lave stand up... er meget genert så det ville være meget grænseoverskridende,  men på samme tid fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.