Hvad ville du gøre, hvis du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

L-Mortil3

Jeg ville gå til tandlæge og få ordnet mine tænder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

Trekløver(:

Simone H skriver:

Ville du sige op, konvertere, springe ud som homoseksuel, melde dig ind i en swingerklub eller noget helt femte?

Fortæl, hvad du ville gøre i 2015, hvis du turde

Dykke ! Sammen med min mand. Jeg er panisk bange for fisk! 

Anmeld

4. november 2014

Clisolka

Smide opsigelsen og begynde på en helt ny udd! 

Anmeld

4. november 2014

anynom

L-Mortil2 skriver:

Jeg ville gå til tandlæge og få ordnet mine tænder! 

Den her kan jeg være med på. 

Anmeld

4. november 2014

Simone H

sne190810 skriver:

Jeg er sygeplejerske, så melde mig til Læger uden grænser, og arbejde frivilligt i diverse U-lande.
Både med hungersnød, men også ebola. 

En af mine største drømme, og har været lige siden jeg var ganske lille.

Kære sne190810

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Tanken er, at jeres svar skal skrives på et skilt, som I hver især bliver fotograferet med. Man kan være fuldstændig anonym, hvis man ønsker det – i så fald bliver man fotograferet, så skiltet dækker ansigtet.

Derudover vil jeg per mail stille 2-3 spørgsmål, og jeres svar vil så supplere billedet af jer med skiltet.

Din drøm om at tage til diverse ulande for at arbejde for Læger uden Grænser, vil jeg meget gerne have med i artiklen.

Kunne du have lyst til at medvirke i sådan en artikel?

I så fald må du meget gerne sende en mail til simone.hald@altfordamerne.dk - så kan jeg forklare nærmere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

4. november 2014

Simone H

lineog4 skriver: