Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville du sige op, konvertere, springe ud som homoseksuel, melde dig ind i en swingerklub eller noget helt femte?
Fortæl, hvad du ville gøre i 2015, hvis du turde
Tråden er skrevet af en journalist.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gøre SÅ meget..
Rejse(flyve) - for jeg ÆÆÆLSKER nye kulturer
køre i karussel
springe i faldskærm
dykke
MEN desværre har jeg en altoverskyggende dødsangst, så jeg forbinder alt med at dø.. Det er så hæmmende
Jeg ville give lidt mere slip, hvis jeg turde Tager tingene lidt for nært nogle gange,og set med de ambitioner, jeg har, Ja så er det en ''must'' øvelse, jeg træner...
Jeg gad godt turde, at have ''fjender'' eller bare være lidt mere ligeglad med, om jeg ikke var HELT så vellidt.
Jeg er sygeplejerske, så melde mig til Læger uden grænser, og arbejde frivilligt i diverse U-lande. Både med hungersnød, men også ebola.
En af mine største drømme, og har været lige siden jeg var ganske lille.
Vandre Caminoen. Droppe alle bekymringer omkring hvordan men bare gøre det. Ville til tider ønske jeg ikke var nær så bekymret om alting...
Sige op og skifte kurs
Smide alt og flytte et pr eller to til udlandet, gerne Australien, new Zealand eller lign sted..love it
Sige op
Og sige fra... Det er jeg virkelig dårlig til
Dykke med hvidhajer
Det har altid været mit største ønske siden jeg var helt lille. Og har også dykket med sandtigerhajer, wobbegongs og revhajer. Men hvidhajen kommer jeg nok aldrig til at dykke med .... jeg tør simpelthen ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128