Har det noget at sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

got2b

Nørreslet skriver:

Jeg kunne se min lille basse mand da jeg var i uge 23-24 og jeg er os lidt små buttet

Jeg lå ned da jeg tydeligt kunne se ham, jeg er sikker på jeg har ville kunne se ham før, da nogle af hans bevægelser var virkelig kraftige men jeg kiggede ikk ned for at tjekke så måske os tidligere end uge 23-24 

Ja okay, jeg er bare så meget i tvivl om jeg har mærket bebs (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

WilliamDSTN

got2b skriver:

Ja okay, jeg er bare så meget i tvivl om jeg har mærket bebs (:

Man er mega meget i tvivl i starten, men hvis det er den samme følelse du mærker hver gang er det baby, og synes sagtens man kan mærke forskel på når maven bare bobler og det er baby

Anmeld

2. november 2014

got2b

Nørreslet skriver:

Man er mega meget i tvivl i starten, men hvis det er den samme følelse du mærker hver gang er det baby, og synes sagtens man kan mærke forskel på når maven bare bobler og det er baby

Ja nemlig, har mærket min puls og tarm, og slet ik samme følelse, men oplevede det kun igår ):

Anmeld

2. november 2014

WilliamDSTN

got2b skriver:

Ja nemlig, har mærket min puls og tarm, og slet ik samme følelse, men oplevede det kun igår ):

Så er jeg ret sikker på det er baby bare vent til den er stor nok nåt maven bevæger sig når de sparker eller ruller rundt

Anmeld

2. november 2014

got2b

Nørreslet skriver:

Så er jeg ret sikker på det er baby bare vent til den er stor nok nåt maven bevæger sig når de sparker eller ruller rundt

Er jeg os, bare stadig i tvivl indtil jeg oplever det igen (:

ja, det bliver skønt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.