Har det noget at sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2014

Missy_B

got2b skriver:

Ja, jeg sad og læste lidt om hvordan det følels når man mærker baby, da jeg tror jeg mærkede h*n igår da vi spiste, os ser jeg at der står hvis man er overvægtig skal man først regne med det i uge 23 eller sådan noget, er det rigtigt? o:

Det KAN tage længere tid end hvis man er normalvægtig, men det er ikke sikkert at det gør det.

Jeg var 30 kg overvægtig i min første graviditet, og med moderkagen placeret foran. Jeg mærkede først rigtig liv i uge 24-25 mener jeg.

Her 2. gang er jeg kun 10 kg overvægtig og har mærket liv siden 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

got2b

Mami skriver:

Så lidt er selv overvægtig og var lige så forvirret som dig 

Så det altid noget man kan hjælpe hinanden. Så bliver jeg lidt nysgerrig om hvornår man ku se det på dig, hvis du vil sige det (:

Anmeld

2. november 2014

got2b

Missy_B skriver:

Det KAN tage længere tid end hvis man er normalvægtig, men det er ikke sikkert at det gør det.

Jeg var 30 kg overvægtig i min første graviditet, og med moderkagen placeret foran. Jeg mærkede først rigtig liv i uge 24-25 mener jeg.

Her 2. gang er jeg kun 10 kg overvægtig og har mærket liv siden 15+0

Ja okay. Det kan os forvirret mig lidt, når jeg ik ved hvordan det følels.

Anmeld

2. november 2014

Mami

got2b skriver:

Så det altid noget man kan hjælpe hinanden. Så bliver jeg lidt nysgerrig om hvornår man ku se det på dig, hvis du vil sige det (:

Ved nr 2 kunne man de det i uge 14, men tydeligt i uge 19

Anmeld

2. november 2014

got2b

Mami skriver:

Ved nr 2 kunne man de det i uge 14, men tydeligt i uge 19

Os selvom du var overvægtig? 

Anmeld

2. november 2014

Mami

got2b skriver:

Os selvom du var overvægtig? 

Ja altså jeg havde en BMI på 32 og jeg var 2 gangs det har selfølgelig også noget at skulle sige 

Anmeld

2. november 2014

got2b

Mami skriver:

Ja altså jeg havde en BMI på 32 og jeg var 2 gangs det har selfølgelig også noget at skulle sige 

Ja okay, min BMI var 26,? Da jeg blev gravid.

Anmeld

2. november 2014

Mami

got2b skriver:

Ja okay, min BMI var 26,? Da jeg blev gravid.

Når okay så er den kun minimalt forhøjet din bmi, det skal nok komme det med at mærke liv, jeg var også meget i tvivl med nr 1  

Anmeld

2. november 2014

got2b

Mami skriver:

Når okay så er den kun minimalt forhøjet din bmi, det skal nok komme det med at mærke liv, jeg var også meget i tvivl med nr 1  

Ja, har bare taget 4/5 kilo på (:

- Ja, jeg tænker bare hele tiden " lever barnet og alt det "

Anmeld

2. november 2014

WilliamDSTN

Mami skriver:

Det er kun hvornår man kan mærke babyen udenpå ikke indeni

Jeg kunne se min lille basse mand da jeg var i uge 23-24 og jeg er os lidt små buttet

Jeg lå ned da jeg tydeligt kunne se ham, jeg er sikker på jeg har ville kunne se ham før, da nogle af hans bevægelser var virkelig kraftige men jeg kiggede ikk ned for at tjekke så måske os tidligere end uge 23-24 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.