Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg sad og læste lidt om hvordan det følels når man mærker baby, da jeg tror jeg mærkede h*n igår da vi spiste, os ser jeg at der står hvis man er overvægtig skal man først regne med det i uge 23 eller sådan noget, er det rigtigt? o:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
got2b skriver: Ja, jeg sad og læste lidt om hvordan det følels når man mærker baby, da jeg tror jeg mærkede h*n igår da vi spiste, os ser jeg at der står hvis man er overvægtig skal man først regne med det i uge 23 eller sådan noget, er det rigtigt? o:
Nej, jeg mærkede Isaac i uge 17 og fast fra 20/21
Det vil jo kræve mere at mærke den lille udenpå ved at man har et tykkere fedtlag.....
Men min moderkage ligger feks foran jeg kan snildt mærke den lille, men andre kunne først sent mærke lillebror fordi der skulle mere kræft ved end normalt :-)
grinny skriver: Nej, jeg mærkede Isaac i uge 17 og fast fra 20/21
Var du da overvægtig? (:
Nystart skriver: Det vil jo kræve mere at mærke den lille udenpå ved at man har et tykkere fedtlag..... Men min moderkage ligger feks foran jeg kan snildt mærke den lille, men andre kunne først sent mærke lillebror fordi der skulle mere kræft ved end normalt :-)
Så det har kun noget at gøre med, at det kan tage længere tid før manden kan mærke den lille? Men ikke jeg?
Jeg ved ikke hvordan min ligger.
got2b skriver: Var du da overvægtig? (:
Ja med + alt alt for meget
Det er kun hvornår man kan mærke babyen udenpå ikke indeni
grinny skriver: Ja med + alt alt for meget
Ja okay. Jeg har os kun taget omkring fire tre kilo på end til videre. Så vil sige 67/68.
Mami skriver: Det er kun hvornår man kan mærke babyen udenpå ikke indeni
Super, mange tak (:
got2b skriver: Super, mange tak (:
Så lidt er selv overvægtig og var lige så forvirret som dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128