Kim Kardashian

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Jeg er store fan af Kim Kardashian 

hun er blevet kendt for sit meget meget grafiske sex video hun lavede med sin kæreste. 

Så da de slog op, uploaded han det på nettet! 

- Hun er datter af manden der forsvarede O.J Simpson, så de har altid været rige, men ikke så kendte. 

Efter sit sex video, fik de en realitet show sammen med sine familie, der er blevet rigtigt populær, den kører på season 10 nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Mor1986 skriver:

Som pinkrose skriver er det fedt der er kommet i ballerne. Dette er for at man ved røngten ikke skal kunne se hun har fået det gjort. Ved implanter ses det nemlig. 

om man kigger på hendes sex video fra 2003 ... har hun der en meget store numse, den bliver vist flere gange i videoen.... 

Så jeg tror 100% den er ægte, hendes søster Khole har jo også en mega store numse 

Anmeld

27. oktober 2014

TNBC

Jeg plejer at bruge realityshows, hvis jeg har brug for et godt grin. især for lækker til love

Men jeg ser mere eller mindre alle de der shows jeg kan finde på nettet, når jeg er hjemme i Danmark, kan ikke lade vær selv om at de så platte.

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

ES90 skriver:

Lige præcis! Jeg æder det også råt

Det må man også godt gøre.

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

om man kigger på hendes sex video fra 2003 ... har hun der en meget store numse, den bliver vist flere gange i videoen.... 

Så jeg tror 100% den er ægte, hendes søster Khole har jo også en mega store numse 

Ja hun har nemlig så, og mindes også at morens numse ikke er helt lille. Men den skulle vist de seneste år være blevet endnu større. Så den anden dag på kig ind et helt vildt underligt billede af Kim. Hun bulede helt vildt ud i siderne. 

Anmeld

27. oktober 2014

stm2812

Pinkrose skriver:

Det siges at hun har fået fedtsugning fra mave og lår og ind i balderne :p man kan også se stor forskel fra tidligere til nu

Nårh på den måde. Kender absolut intet til dem udover det at de laver den der tvserie Men sjovt er det nu 

Anmeld

27. oktober 2014

stm2812

Mor1986 skriver:

Som pinkrose skriver er det fedt der er kommet i ballerne. Dette er for at man ved røngten ikke skal kunne se hun har fået det gjort. Ved implanter ses det nemlig. 

Sad også og tænkte da jeg så de tog til lægen for at få det afklaret at det virkede så meget som skuespil! Men det gør det meste deri selvfølgelig. Hader at være en sucker for reality ville da hellere se nogle programmer man kan blive klogere af, men det fanger bare ikke på samme måde

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

stm2812 skriver:

Sad også og tænkte da jeg så de tog til lægen for at få det afklaret at det virkede så meget som skuespil! Men det gør det meste deri selvfølgelig. Hader at være en sucker for reality ville da hellere se nogle programmer man kan blive klogere af, men det fanger bare ikke på samme måde

Men når man skal slappe af så er den slags programmer gode  så må man blive klogere på andre tidspunkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.