Kim Kardashian

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
27 svar
11 synes godt om
27. oktober 2014

PernilleogLouis

Vi sad forleden og snakkede om hvorfor hun er berømt?? Der er det med sexvideoen men var hun berømt for noget inden den??

Ved det er et sært spørgsmål men nu må jeg ha det ud af hovedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

Mor1986

Hende og hendes søstre har butikker sammen. Men jeg mener altså at grunden til hun blev berømt var pga tv serien. Men vil ikke sige det med 100% sikkerhed.

der har i hvert fald bare været skrevet om at moren på den måde ville skabe mere fokus på dem så de blev mere kendte.

Anmeld

27. oktober 2014

lillespir26

Hun var vist Paris hiltons personlig assistent til at starte med og derfor blev hun et kendt ansigt 

Anmeld

27. oktober 2014

PernilleogLouis

Mor1986 skriver:

Hende og hendes søstre har butikker sammen. Men jeg mener altså at grunden til hun blev berømt var pga tv serien. Men vil ikke sige det med 100% sikkerhed.

der har i hvert fald bare været skrevet om at moren på den måde ville skabe mere fokus på dem så de blev mere kendte.

Læste lige at serien først kom efter videoen - men ved jo ikke om det hører sammen

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

PernilleogLouis skriver:

Læste lige at serien først kom efter videoen - men ved jo ikke om det hører sammen

Nej det er ikke til at vide.

men er jo ikke fordi de har gjort noget særligt for at blive kendte eller være kendte. Men deres rigtige far som de har efternavnet fra kendte i hvert fald flere kendte, og familien var venner med OJ Simpson (eller hvad han nu hed). 

Øog sted faren er åbenbart OL vinder. 

Anmeld

27. oktober 2014

Mami

pga deres reality program,

kim er også tidligere model, gift med kenay west.

Chloe er gift med ham der lamar.

cortney er gift med scott (husker ikke efternavn) som er sådan en producer, event halløj

Bruce, morens mand (chris)  er tidligere ol vinder

og så har de deres forettninger og mega mange penge selfølgelig

Anmeld

27. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mor1986 skriver:

Nej det er ikke til at vide.

men er jo ikke fordi de har gjort noget særligt for at blive kendte eller være kendte. Men deres rigtige far som de har efternavnet fra kendte i hvert fald flere kendte, og familien var venner med OJ Simpson (eller hvad han nu hed). 

Øog sted faren er åbenbart OL vinder. 

Nej, Robert Kardashian var forsvarsadvokat for OJ Simpson i den famøse drabssag fra 90'erne

Jeg tror bare Kris Kardashian har været en god manager, og fået sine døtre i spotlyset hver gang muligheden har budt sig. 

Kim var vist kun kendt for sexvideoen, sine ægteskaber, og sidenhen serien. Mindes ikke at hun har lavet andet nævneværdigt.. Udover at få kæmpe balleimplantater, selvfølgelig

Anmeld

27. oktober 2014

TNBC

PernilleogLouis skriver:

Vi sad forleden og snakkede om hvorfor hun er berømt?? Der er det med sexvideoen men var hun berømt for noget inden den??

Ved det er et sært spørgsmål men nu må jeg ha det ud af hovedet 

Det star skrevet at hun blev kendt for bl.a sexvideoen og så serien.

Jeg vidste ikke hvem hun var, før den irriterende serie dukkede op hele tiden, og nu er de bare overalt.

Der dukker hele tiden nye serier omkring familier, lidt lige som dem.. kan ikke lige huske hvad de forskellige hedder.

og så har hun var stylist for flere kendte, bla. Paris Hilton.

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

ES90 skriver:

Nej, Robert Kardashian var forsvarsadvokat for OJ Simpson i den famøse drabssag fra 90'erne

Jeg tror bare Kris Kardashian har været en god manager, og fået sine døtre i spotlyset hver gang muligheden har budt sig. 

Kim var vist kun kendt for sexvideoen, sine ægteskaber, og sidenhen serien. Mindes ikke at hun har lavet andet nævneværdigt.. Udover at få kæmpe balleimplantater, selvfølgelig

Men jeg så dem fortælle i et program at faren sås privat med ham også. Men det er jo så mange år siden 

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

Mami skriver:

pga deres reality program,

kim er også tidligere model, gift med kenay west.

Chloe er gift med ham der lamar.

cortney er gift med scott (husker ikke efternavn) som er sådan en producer, event halløj

Bruce, morens mand (chris)  er tidligere ol vinder

og så har de deres forettninger og mega mange penge selfølgelig

Khloe er ved at blive skilt fra Lamar. Men han har endnu ikke underskrevet papirerne. Noget med han er gået under jorden.

jeps er total sucker for reality tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.