Kim Kardashian

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Mor1986

Yurie skriver:

Det star skrevet at hun blev kendt for bl.a sexvideoen og så serien.

Jeg vidste ikke hvem hun var, før den irriterende serie dukkede op hele tiden, og nu er de bare overalt.

Der dukker hele tiden nye serier omkring familier, lidt lige som dem.. kan ikke lige huske hvad de forskellige hedder.

og så har hun var stylist for flere kendte, bla. Paris Hilton.

Men der sjove er at når man ser programmerne. Så ser de ud til aldrig at lave noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2014

stm2812

ES90 skriver:

Nej, Robert Kardashian var forsvarsadvokat for OJ Simpson i den famøse drabssag fra 90'erne

Jeg tror bare Kris Kardashian har været en god manager, og fået sine døtre i spotlyset hver gang muligheden har budt sig. 

Kim var vist kun kendt for sexvideoen, sine ægteskaber, og sidenhen serien. Mindes ikke at hun har lavet andet nævneværdigt.. Udover at få kæmpe balleimplantater, selvfølgelig

Ej.... Jeg ligger sygemeldt og er kommet til at se et par af afsnittene på tv3

Men der har kim lige været inde og få røngtenfotograferet numsen, for at vise der ikke er implantater i...... 

Har hun eller har hun ikke ???

Anmeld

27. oktober 2014

Pinkrose

stm2812 skriver:

Men der har kim lige været inde og få røngtenfotograferet numsen, for at vise der ikke er implantater i...... 

Det siges at hun har fået fedtsugning fra mave og lår og ind i balderne :p man kan også se stor forskel fra tidligere til nu

Anmeld

27. oktober 2014

TNBC

Mor1986 skriver:

Men der sjove er at når man ser programmerne. Så ser de ud til aldrig at lave noget. 

Ja, de laver intet andet end at brokke sig, eller giver andre skylden for noget. Jeg ser det bestemt ikke, men synes tit det er sådan I reality tv

Anmeld

27. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
stm2812 skriver:

Prøv at se gamle billeder af hende.. Det er ekstremt tydeligt at der er smidt et eller andet i den rumpet!

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

stm2812 skriver:

Som pinkrose skriver er det fedt der er kommet i ballerne. Dette er for at man ved røngten ikke skal kunne se hun har fået det gjort. Ved implanter ses det nemlig. 

Anmeld

27. oktober 2014

Mor1986

Yurie skriver:

Ja, de laver intet andet end at brokke sig, eller giver andre skylden for noget. Jeg ser det bestemt ikke, men synes tit det er sådan I reality tv

Nej lige præcis. Men jeg skal bare se det alligevel. Men det er selvfølgelig godt tv hvor man kan koble hjernen fra. For klogere bliver man ikke

Anmeld

27. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mor1986 skriver:

Nej lige præcis. Men jeg skal bare se det alligevel. Men det er selvfølgelig godt tv hvor man kan koble hjernen fra. For klogere bliver man ikke

Lige præcis! Jeg æder det også råt

Anmeld

27. oktober 2014

Mami

ES90 skriver:

Nej, Robert Kardashian var forsvarsadvokat for OJ Simpson i den famøse drabssag fra 90'erne

Jeg tror bare Kris Kardashian har været en god manager, og fået sine døtre i spotlyset hver gang muligheden har budt sig. 

Kim var vist kun kendt for sexvideoen, sine ægteskaber, og sidenhen serien. Mindes ikke at hun har lavet andet nævneværdigt.. Udover at få kæmpe balleimplantater, selvfølgelig

Hun har ikke fået implantater

Anmeld

27. oktober 2014

Sprit25

Jeg tror sgu the kardashians er universelt barsels TV! Samtlige kvinder jeg kender på barsel ser det bras. Inklusiv mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.