38 snart 39 er det egoistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2014

millemor38

lineog4 skriver:

Jeg mistede min datter for 8 år siden og har efterfølgende fået to sønner - dog var min datter ikke min første fødte men jeg havde også endnu en datter, så i dag har 3 levende: 1 pige og 2 drenge.

havde jeg en mand der ville have flere børn, gjorde jeg det og nok i et desperat forsøg på at få en pige selvom jeg ville elske hver evig eneste dreng jeg fik. 

Men min mand vil ikke have flere børn (og det er nok også meget godt) og jeg har derfor måtte se i øjnene den lille pige ikke kommer, og har tænkt en masse tanker. Ville jeg nærme mig at føle mig mere hel fordi jeg fik en pige? Jeg er ikke sikker, egentlig ville jeg gerne sige: nej det ville jeg ikke blive - men jeg tror ikke på det. Jeg ved godt ingen pige og heller ikke hundrede piger på nogen måde kan fylde det kæmpe hul der er hvor Lia skulle være, jeg ved jeg ikke vil mangle Lia mindre fordi jeg fik en pige i armene, men samtidig ved jeg at nogen af de små latterlige ting og drømme kunne udleves hvis jeg fik en pige, jeg kunne sy den kjole der ligger stof til og som har ligget der i 8 år, jeg kunne kæbe den dukke der kravler op i hænderne på mig hver gang jeg går i en legetøjsbutik, jeg kunne flette den fletning osv. Så jo det ville give en ro, for jeg ville kunne gøre nogen af de ting som jeg kun nåede at drømme jeg skulle med Lia, de drømme er aldrig blevet slukket men jeg har ingen at lave dem med....

Er du egoistisk, vil ikke mere end alle andre der får børn. Men I skal jo nok tænke over hvad ønsket med baby er, og kan det opnås med en baby? 

Tror jeg ville blive helt bange hvis min mand rent faktisk vendte og ville endnu et barn, for hvad om pige så kom og det ikke ændrede noget....?

Hej Line.

Roder rundt i at svare herinde så dit svar står længere nede. Sorry men er lidt en idiot til at få svaret frem til den rigtige. 

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2014

millemor38

Stjerneskud84 skriver:

Slet ikke egoistisk..  Hvis du/I ønsker jer en til, så spring ud i det.. Overskuddet skal også være der 

Så smukt.... tak

Anmeld

31. oktober 2014

Stjerneskud84

millemor38 skriver:

Så smukt.... tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.