Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVPigen skriver: Hvor har jeg dog utrolig ondt af dig! Og få afvide man er en irreterende person, personligt ville jeg ikke finde mig i og høre det ret mange gange. . Det siger man bare ikke til sin kæreste, for det kan ramme så hårdt hvilket det jo lyder til på dig at det har gjort.og personligt ville jeg selv blive helt paf og tænke hvis jeg er så irreterende hvorfor bliver du så ved mig? og hvorfor skal jeg selv blive og elsk en der syntes jeg er irreterende ? Det fortjener du da ikke! Men du får ihvertefald en krammer igennem skærmen af mig! Håber han må mande sig lidt op!
Hvor har jeg dog utrolig ondt af dig! Og få afvide man er en irreterende person, personligt ville jeg ikke finde mig i og høre det ret mange gange. . Det siger man bare ikke til sin kæreste, for det kan ramme så hårdt hvilket det jo lyder til på dig at det har gjort.og personligt ville jeg selv blive helt paf og tænke hvis jeg er så irreterende hvorfor bliver du så ved mig? og hvorfor skal jeg selv blive og elsk en der syntes jeg er irreterende ? Det fortjener du da ikke! Men du får ihvertefald en krammer igennem skærmen af mig! Håber han må mande sig lidt op!
Tak for !! hehe Men denne tråd er ikke skrevet lige nu, læs det sidste jeg har skrevet Og hvis han idag siger at jeg er irreterende, så irreterer jeg ham da bare lidt mere, så bliver han lidt tøsefornærmet for at så komme ind i kampen igen på en sjov måde (kilde, nive eller andet)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak for !! hehe Men denne tråd er ikke skrevet lige nu, læs det sidste jeg har skrevet Og hvis han idag siger at jeg er irreterende, så irreterer jeg ham da bare lidt mere, så bliver han lidt tøsefornærmet for at så komme ind i kampen igen på en sjov måde (kilde, nive eller andet)
Åh havde ikke lige læst de sidste par tårde det må jeg indrømme Men dejligt i har fået forholdet op at køre igen!
HVPigen skriver: Åh havde ikke lige læst de sidste par tårde det må jeg indrømme Men dejligt i har fået forholdet op at køre igen!
hehe Ja det er så
Nu har jeg så fået snakket med ham.. Og han siger at det bare ikke ligger til hans natur at være så sukkersød hele tiden. Og at jeg bare burde kunne leve med at vide at han elsker mig og han kan kun elske på sin måde! Og at jeg bliver nødt til at fatte at man altså godt kan være 'uvenner' over småting, og stadig lægge sig til at sove og istedet for at jeg altid går i dyb sorg, så kunne jeg istedet bare sige til ham dagen efter, kæft hvor var du en nar i går!! For det nytter ikke at snakke til ham imens han er irreteret. Jeg kan virkelig ikke finde udaf det her. Kan ikke finde udaf om jeg bare tager alt for tungt (som han siger) eller om det er ham den er gal med??
fejl
Skouboe skriver: fejl
Anonym skriver:
Jeg fik svaret på den forkerte tråd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128