Fra hypermobil til handicappet!! (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2014

Stjerneskud84

Røverdatter skriver:

Stort kram til jer alle! 

Det må være hårdt og livsbekræftende på samme tid. Ønsker jer alt det bedste, og mange positive vibes jeres vej  I virker som en dejlig, varm familie

Mange tusind tak... 

Det er hårdt, så er det så livbekræftende hver evig eneste dag og se den glæde hun spreder rundt til os alle.. Hun er virkelig et fantastisk menneske.. Hendes søster er også en der spreder glæde hver dag, det er så dejligt, det holder altså osse humøret lidt højere dagligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er rigtig hårdt når man har et handicappet barn - både med synligt og usynligt handicap.

Luka fik konstateret ADHD i juni. Det var rigtig hårdt, men samtidig åbnede det nogen døre for os.

Det er rigtig flot som I har kæmpet og kæmper

Ang. urolig søvn kan jeg anbefale, at I får en kugledyne til hende via hjælpemiddelscentralen. Den hjælper rigtig mange børn til, at få en roligere nattesøvn.

Anmeld

28. oktober 2014

Stjerneskud84

MoarHvidovre skriver:

Det er rigtig hårdt når man har et handicappet barn - både med synligt og usynligt handicap.

Luka fik konstateret ADHD i juni. Det var rigtig hårdt, men samtidig åbnede det nogen døre for os.

Det er rigtig flot som I har kæmpet og kæmper

Ang. urolig søvn kan jeg anbefale, at I får en kugledyne til hende via hjælpemiddelscentralen. Den hjælper rigtig mange børn til, at få en roligere nattesøvn.

Mange tak for disse ord.. 

Ja om handicappet er synligt eller ej, er det hårdt uanset hvad.. Hos hende kan man se meget lidt synligt og ellers er resten gemt væk.. Hun er en fantastisk pige, hun er virkelig en fighter.. 

Jeg prøver at ringe til hjælpemiddelcentralen og høre hvordan og hvorledes med at søge om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.