foto på lærred skriver:
åh bliver helt rørt af din mail. Man tager jo så mange ting for givet med sine børn, og at læse din historie gør virkelig en for taknemmelig for alt det man har. Jeg tænker på, om der mon er en støtteforening eller lign. som du kan søge trøst (her i starten hvor alt bare er så overvældende nyt) og selvfølgelig også senere til råd, støtte og dele glæder og sorger med? Måske hospitalet kan henvise..
Det lyder som om I jo virkelig støtte op og gør alt det bedste for jeres lille pige. Jeg håber, den fremgang hun har vist vil fortsætte i rigtig lang tid. Hun lyder som en dejlig, gæv lille pige.
Held og lykke med det hele.
Mvh
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Den perfekte julegave til manden
Tak for dit svar.. 
Jeg er heldigvis i et par grupper på fb, hvor jeg får luftet ud og spurgt end masse... Handicap verden er så ny for os, at jeg ikke kan finde hoved og hale i det.. En stor jungle er det..
Hele formiddagen har jeg idag brugt på at søge kropsbåren hjælpemiddel til hende, kørsel til dagtilbud og mangler at søge om kørsel til behandling en gang i ugen som er ridefysioterapi.. Det var godt nok også svær at sidde i ansøgning og skrive, for hvordan skal man lige formueler sig osv der ud af... Kan nu gå og vente svar på det, ved ikke hvor længe de tager om at vurdere sådanne sager..
Jeg synes selv vi gør meget godt for hende og hendes søster..
Vi gør hvert fald alt det vi kan, vi har også fået klap på skulderen og ros, det er dejligt i så svær en tid, hvor det hele bare går op og ned, hvordan gør vi lige det og hvordan tackler vi lige det bedst..
Vi har koblet en fys på hjemme og i dp samt talepædagog og PPR psykolog, hun er bare fantastisk, hende er jeg rigtig glad for.. 
Anmeld