Fine_007 skriver:
Puha, jeg kan godt forså din angst for fødslen - jeg var også ved at skide grønne grise ved tanken.
En ve tager til og aftager i styrke - under veerne forestillede jeg mig, at jeg besteg en bakke, for da veen så var allerslemmest, vidste jeg, at jeg snart var nede igen og at lige præcis den ve aldrig kom igen! - det lyder nok lidt kryptisk, men sådan nogle mind games kan godt hjælpe på vej 
Jeg havde desuden veer i 21 timer og selvom det var det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet, så græd jeg f.eks. ikke en eneste gang. Jeg fik heller aldrig trængen til at besvime
til gengæld fik jeg en epidural og den var guld værd!!
Held og lykke med det, når tid er - you can do it!!
Lige nu i skrivende stund sidder jeg og håber lidt, at det hele snart går i gang.
Det gør ondt når min baby kører rundt nede i bækkenet og når han sparker.
Jeg har brug for at han kommer ud til os, og så er jeg faktisk ved at være så ligeglad med, hvor PISSE ondt det kommer til at gøre...... Vi har ventet på ham siden februar og nu er vi altså begge ved at være utålmodige. Jeg glæder mig til noget så banalt som at kunne gå en lang tur, sove på ryggen og maven og bare generelt ikke være så afhængig af min kæreste...
UHA, hvor kan jeg mærke at jeg bliver sur og irriteret nu..
KOM UD BABY!!!!!!
Anmeld