Angst med stort A!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
20 svar
8 synes godt om
21. oktober 2014

*Mor Til Albert*

38+0 i dag! Jeg kan ikke være i mig selv. Jeg er så angst for fødslen. Jeg græder, får angstanfald, er rastløs og fungerer slet ikke. Skal til jordemoder i dag og nu får hun simpelthen alt at vide. 

Kan ikke holde det ud længere. Jeg er så træt og uden energi fordi tankerne suser rundt! Jeg sidder og tænker  "Hvad fanden er det som jeg har rodet mig ud i"?! 

Fuck altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

EnGodMor

Er du førstegangs fødende?

Anmeld

21. oktober 2014

*Mor Til Albert*

EnGodMor skriver:

Er du førstegangs fødende?

Ja, det er jeg. 

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

*Heidi* skriver:

Ja, det er jeg. 

Så vil jeg mene at det er helt normalt at have det som du har det lige nu

Du skal bare fortælle din jordmoder Hvordan du har det, når du ankommer til sygehuset og skal føde, så hun kan berolige dig og guide dig igennem hele dit fødsels forløb 

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

*Heidi* skriver:

Ja, det er jeg. 

Du skal bare fortælle din jordmoder Hvordan du har det, når du ankommer til sygehuset og skal føde, så hun kan berolige dig og guide dig igennem hele dit fødsels forløb 

Anmeld

21. oktober 2014

*Mor Til Albert*

EnGodMor skriver:

Jeg har fået skrevet i min journal, at jeg har en angstdiagnose. Så ved de det når jeg kommer ind på sygehuset.

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

*Heidi* skriver:

Jeg har fået skrevet i min journal, at jeg har en angstdiagnose. Så ved de det når jeg kommer ind på sygehuset.

Super god ide, 

Det skal nok gå alt sammen 

Anmeld

21. oktober 2014

*Mor Til Albert*

EnGodMor skriver:

Super god ide, 

Det skal nok gå alt sammen 

Det håber jeg.
Jeg er så bange for at jeg ikke kan holde smerterne ud, at jeg ikke kan håndtere dem og at jeg går i panik. Eller i værste fald besvimer i smerte. 

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

*Heidi* skriver:

Det håber jeg.
Jeg er så bange for at jeg ikke kan holde smerterne ud, at jeg ikke kan håndtere dem og at jeg går i panik. Eller i værste fald besvimer i smerte. 

Nogle har flere smerter end andre. 

Men der er da lidt man får tilbudt, for at dulme smerterne. 

Lattergas, akupunktur, saltvand indsprøjtning, varme pude osv. 

Anmeld

21. oktober 2014

Mama85

*Heidi* skriver:

Det håber jeg.

Sådan havde jeg også med mine fødsler, 1. Gang fordi at jeg aldrig havde prøvet det før, og da det var i gang var det værste jeg havde været i gennem, men der sker noget med en når man er i fødsel..sagde til mig selv at nu er der ingen vej uden om, og nu tager du dig sammen, og jeg overlevede smertehelvedet, som var glemt lige så snart vidunderet var ude, så det skal nok gå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.