Min eks og jeg snakkede om deling af børnene i juletiden. I år er det min tur til at have dem juleaften, og for at det hele skal gå op kan vi ikke bare køre vores 7/7 uge som vi plejer, i juletiden. Han kom med et forslag, hvor han så skulle have dem fra den 30 dec til 8 januar, dvs at jeg ikke vil komme til at se dem i 10 dage, hvilket jeg synes er LÆNGE! Jeg spurgte som om jeg så ikke kunne få dem i dagtimerne efter nytår, hvis han alligevel ville sende dem i institution. Han tøvede lidt og sagde så nej det synes han ikke var en god ide. Desuden havde ham og hans kæreste ( hun har ingen børn) snakket om at de synes det var meget vigtigt at børnene tilbragte så meget tid som muligt i børnehaven. Bum.. Jeg sagde okay, sådan har jeg det overhovedet ikke. Og han svarede så nej det vidste han godt, det var derfor han havde tøvet.
Både ham og hans kæreste er under uddannelse som skolelærere, og har derfor en del fri. Men børnene holder aldrig fri sammen med dem, de blir altid sendt i børnehave. Jeg går sygemeldt pga bækkenløsning og har termin 4 jan, så derfor har jeg mulighed for at have mange fridage med ungerne og når de er afsted har de korte dage. Jeg har helt klart indtryk af at de hygger sig i børnehaven med pædagogerne og deres venner, og hinanden for den sags skyld, men jeg mener helt bestemt også at de har brug for ferie og tid sammen med deres forældre. Men istedet vælger ham at sende dem afsted, så han kan sidde derhjemme og spille computer, og pik! ( totalt unødvendig kommentar,I know, er sgu bare så frustreret)
Hvordan håndterer jeg lige det her??
Anmeld