Anonym skriver:
Hej baby projekt.
Det er decideret ikke noget hun gør tror jeg. Selvfølgelig snakker hun om det men jeg tror hun prøver at beherske sig. Men jeg ved jo at hun har lyst til at hoppe og danse for nu er hun jo kommet ud på "den anden side" det er rigtig svært når jeg stadig kæmper og føler vi er to vidt forskellige steder i vores liv nu. Det gør ondt at hun har noget jeg ikke bare lige kan få
jeg vil jo gerne være glad på hendes vegne men jeg har bare svært ved at ku være sammen med hende for tiden. Fordi det er det eneste jeg kan tænke på lige nu for jeg ved jo at hun gerne vil snakke om det og det kan jeg godt forstå men det gør bare ondt.
Hvad for en situation stod du i og hvad gjorde du?
Kan godt forstå at hun vil hoppe og danse. Det kan godt være hun prøver at være behersket sig. Men tror stadig, det vigtig at fortælle hende hvor meget det går dig på, men at du self er glad på hendes vegne. Det bare lidt svært for dig lige nu. Hvis i er "rigtig" venner ( nu må du ikke få den galt i halsen, det kun positivt ment) men hvis i er det. Så vil hun forstå og selv snakke om det, men måske mere afdæmpet. Forstår du hvor jeg vil hen?
Min veninde har prøve i et 1/2 år på at blive gravid, og har ikke lykkes at finde ægløsning endnu og det går hende meget på. Men viste ikke hvor meget, da hun ikke er god til at snakke om sine følelser med mig.
Men det korte af det lange. Jeg er for nylig stoppet på p-pillerne, og har kunne finde min ægløsning med det samme og kunne få en positiv test. Da det var første gang jeg prøvede at tag en test sendt jeg et billede til hende at denne test. Bagefter blev hun virkelig sur og gav mig et ordentligt møgfald :-) self fordi hun var ked af det. Vi fik snakkede, og jeg har nu besluttet at jeg ikke nævner det overhovedet. KUN hvis hun nævner det vil jeg kort snakke om hvordan mit projekt baby går :-)
Anmeld