hjælp til køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2014

L-Mortil3

Kay skriver:

alle mine køkken ting er røde  så ved ikke om det blå ik ser helt forkert ud  

Ej så er det oplagt med gennemsigtige røde fliser!!! Og sort fuge! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Kay

L-Mortil2 skriver:

Ej så er det oplagt med gennemsigtige røde fliser!!! Og sort fuge! 

ja... men det vil min mand slet ikke 

Anmeld

17. oktober 2014

L-Mortil3

Kay skriver:

ja... men det vil min mand slet ikke 

Fis med ham Kay  hvem har bukserne på :-) hvad så med sort flise og rød fuge :-)

Anmeld

17. oktober 2014

Kay

L-Mortil2 skriver:

Fis med ham Kay  hvem har bukserne på :-) hvad så med sort flise og rød fuge :-)

tror det bliver for mørkt i det lille køkken 

Anmeld

17. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

hjæææælp... har lige fået lov at se vores nye hjem... et lejet rækkehus... og køkkenet SKAL der gøres noget ved før jeg flytter ind...
ja der har været røget i 17 år der inde... og det kan ses... men det tager boligselskabet sig af, samt piller den grimme linolium af gulvet, der er nemlig trægulv under... skabene bliver malet hvide... og vi påtænker at skifte bordpladen selv... samt sætte fliser op på bagvægen...

men hvilken bordplade og hvilke fliser??? jeg er mest til små fliser... men hvilke farver?? grå/sort/hvid?? og træ bordplade eller laminat? eller.... ???

Jeg kan rigtigt godt lide træ, men tror også I bliver glade for mørk laminat 

De er svært med fliserne, men det ser ret cool ud med fliser i forskellige grå nuancer og hvid/sort.

Anmeld

17. oktober 2014

Happiness

Vi har "træ"laminat.

Vi har bare vandbaseret maling på vægene. Synes hurtigt hvide bliver for kliniske og mørke gør rummet så presset. 

Måske noget murstenslook?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg kan rigtigt godt lide træ, men tror også I bliver glade for mørk laminat 

De er svært med fliserne, men det ser ret cool ud med fliser i forskellige grå nuancer og hvid/sort.

Sad i går og kiggede lidt på iKeas hænge løsninger til olier og den slags og opvaske ting... da der er under 3 meter bordplade fordelt på 3 stykker det er mindre end det vi har nu 

Og det bliver måske bare for rodet at se på med en masse hænge ting og så fliser?

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Happiness skriver:

Vi har "træ"laminat.

Vi har bare vandbaseret maling på vægene. Synes hurtigt hvide bliver for kliniske og mørke gør rummet så presset. 

Måske noget murstenslook?

Tror murstens look bliver for besværligt ved rengøring 

Anmeld

18. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Sad i går og kiggede lidt på iKeas hænge løsninger til olier og den slags og opvaske ting... da der er under 3 meter bordplade fordelt på 3 stykker det er mindre end det vi har nu 

Og det bliver måske bare for rodet at se på med en masse hænge ting og så fliser?

Jeg synes faktisk de der hængeløsninger ser overraskende ikke-rodede ud  ville ønske vi havde vægplads i vires køkken til det.

Åh jeg ved ikk hvorfor lejeboliger skal have så lidt bordplads 

Anmeld

18. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg synes faktisk de der hængeløsninger ser overraskende ikke-rodede ud  ville ønske vi havde vægplads i vires køkken til det.

Åh jeg ved ikk hvorfor lejeboliger skal have så lidt bordplads 

Nej og lidt tragisk komisk at vi flytter inden for samme bebyggelse tegnet af samme arkitekter men køkkenet i den vi bor i på 54 Kvm er større end den på 89 flot lavet eller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.