hjæææælp... har lige fået lov at se vores nye hjem... et lejet rækkehus... og køkkenet SKAL der gøres noget ved før jeg flytter ind...
ja der har været røget i 17 år der inde... og det kan ses... men det tager boligselskabet sig af, samt piller den grimme linolium af gulvet, der er nemlig trægulv under... skabene bliver malet hvide... og vi påtænker at skifte bordpladen selv... samt sætte fliser op på bagvægen...
men hvilken bordplade og hvilke fliser??? jeg er mest til små fliser... men hvilke farver?? grå/sort/hvid?? og træ bordplade eller laminat? eller.... ???
Jeg synes godt, at der må komme lidt farver på fliserne, når nu alle lågerne (og væggene?) bliver malet hvide.
Jeg har haft gemt det her billede på min mobil i et stykke tid, kan rigtig godt lide de fliser og at der er lidt forskelligt mønster!
Og det kan man jo lave i alle farver, evt. blande nogle forskellige farver som på det sidste billede eller man kan nøjes med at lave en firkant med det f. eks. over komfuret og så have små ensfarvede (hvide/sorte/grå) fliser på resten af væggen.
Og med hensyn til bordpladen, kommer det vel rigtig meget an på smag og behag. Jeg synes en mørk granit bordplade er rigtig flot - er nok egentlig mest til en mørk bordplade, uanset om det så er træ, laminat eller granit.. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld