Kay skriver:
Vi bor i et lille lejet rækkehus, hvor beboerforeningen har bestemt at vores hoveddøre skal males i hele bebyggelsen og fair nok for det...
Rimelig dårlig varsel ligger der først en seddel i vores postkasse i går eftermiddags om at de vil starte fredag morgen kl 7 (jeg tømte post kl 12 og min mand tømte kl 15 hvor den lå der)
Ok det går nok selvom vi har aftaler og skal ud af døren kl 11 og faktisk havde planer om at bliver hos mine forældre og sove (det gør vi tit da de bor i Gilleleje en time her fra)
Vi siger til maleren inden vi køre at vi køre, vi kan jo sjovt nok ikke låse da de skal male både inde og ude... og at nøglen ligger hos viceværten (der har vi altid en ekstra nøgle)
Vi hygger og er lige blevet færdig med Disneysjov
Da vores genbo så ringer og spørg hvor vi er, og hvorfor vores hoveddør står åben når vi ikke er hjemme!?!?!?
Ikke nok med at de klaphatte til malere ikke har låst vores dør inden de går, de har ikke engang lukket den! Selvom de ved vi ikke er hjemme!
Så slut med hygge, og vi må ræse hjem og glemme alt om en hygge weekend med mine forældre!
Heldigvis mangler her øjensynlig ikke noget, selvom vores hjem havde været ret nemt at tømme... ved det at halvdelen er pakket i flyttekasser da vi jo flytter til d 1
Fuck jeg er sur!!! Og jeg kan love for at når ejendomskontoret åbner mandag står jeg der nede og snakker med store bogstaver! Og jeg har også i sinde at gå til formanden for beboerforeningen!!!
Det er bare ikke ok
Årh har oplevet noget ala det samme og var stik tosset! Vi havde håndværkere som skulle lave badeværelse.. Vi har så også kat så vi havde lukket døren ind til stuen men hængt en seddel op om at de skulle huske at lukke hoveddøren fordi vi havde kat.
Det gjorde de selvfølgelig ikke hvilket havde resulteret i at døren til stuen var blæst op og jeg fandt vores kat da jeg kom hjem fra skole oppe på 2 sal i vores opgang hvor han sad og var meget skræmt fordi han ikke anede hvor han var.. Han kunne lige så vel være løbet ned af trappen og stukket af fordi opgangs døren stod også piv åben... Og da vi kom hjem var vores hoveddør også vidt åben og ulåst.. Det gjorde de kun en gang fordi jeg blev så rasende! Uh ha så kan godt forstå du er gal! Bliver helt vred igen når jeg læser det her..