jeg er rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
34 svar
20 synes godt om
10. oktober 2014

Kay

Vi bor i et lille lejet rækkehus, hvor beboerforeningen har bestemt at vores hoveddøre skal males i hele bebyggelsen og fair nok for det...

Rimelig dårlig varsel ligger der først en seddel i vores postkasse i går eftermiddags om at de vil starte fredag morgen kl 7 (jeg tømte post kl 12 og min mand tømte kl 15 hvor den lå der) 

Ok det går nok selvom vi har aftaler og skal ud af døren kl 11 og faktisk havde planer om at bliver hos mine forældre og sove (det gør vi tit da de bor i Gilleleje en time her fra) 

Vi siger til maleren inden vi køre at vi køre, vi kan jo sjovt nok ikke låse da de skal male både inde og ude... og at nøglen ligger hos viceværten (der har vi altid en ekstra nøgle)

Vi hygger og er lige blevet færdig med Disneysjov

Da vores genbo så ringer og spørg hvor vi er, og hvorfor vores hoveddør står åben når vi ikke er hjemme!?!?!? 

Ikke nok med at de klaphatte til malere ikke har låst vores dør inden de går, de har ikke engang lukket den! Selvom de ved vi ikke er hjemme!

Så slut med hygge, og vi må ræse hjem og glemme alt om en hygge weekend med mine forældre!

Heldigvis mangler her øjensynlig ikke noget, selvom vores hjem havde været ret nemt at tømme... ved det at halvdelen er pakket i flyttekasser da vi jo flytter til d 1

Fuck jeg er sur!!! Og jeg kan love for at når ejendomskontoret åbner mandag står jeg der nede og snakker med store bogstaver! Og jeg har også i sinde at gå til formanden for beboerforeningen!!! 

Det er bare ikke ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej ville godt nok også blive vildt tosset! Vh stine

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

StineW79 skriver:

Ej ville godt nok også blive vildt tosset! Vh stine

Tror vores vicevært skal være glad for at han ikke er på job så sent fredag aften så jeg har en hel weekend at køle ned i !

Anmeld

10. oktober 2014

Malene76

Det var sateme heller ikke gået stille af her hvis det var sket her! Hold nu op jeg var flippet skråt! 

Det er simpelthen ikke i orden. Håber du får noget ud af din helt berettigede klage. 

Kh. Malene 

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Malene76 skriver:

Det var sateme heller ikke gået stille af her hvis det var sket her! Hold nu op jeg var flippet skråt! 

Det er simpelthen ikke i orden. Håber du får noget ud af din helt berettigede klage. 

Kh. Malene 

Det håber jeg godt nok også og hvis de malere er at finde her mandag får de en tur med! 

IhhH hvorfor er det weekend!? Har virkelig brug for at få det ud nu med det samme

Anmeld

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fuuuuck det kan man bare ikke "glemme"!! Er selv maler og shit nogen klaphatte i har haft ude!

Synes ikke du skal skælde vicevært eller andre ud da det ikke er dem der har lavet fejlen, men malerne. Så få fat i hvilket firma der har været ude ved jer så du kan ringe til klaptorskenes mester og klage! Så kan du være sikker på at den rigtige synder nok skal få det a vide med store bogstaver. Nøj der ville falde brænde ned hvis det skete for mig eller mine kollegaer. 

Anmeld

10. oktober 2014

Malene76

Kay skriver:

Det håber jeg godt nok også og hvis de malere er at finde her mandag får de en tur med! 

IhhH hvorfor er det weekend!? Har virkelig brug for at få det ud nu med det samme

Det kan jeg virkelig godt forstå! Shit jeg var blevet sur! 

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Fuuuuck det kan man bare ikke "glemme"!! Er selv maler og shit nogen klaphatte i har haft ude!

Synes ikke du skal skælde vicevært eller andre ud da det ikke er dem der har lavet fejlen, men malerne. Så få fat i hvilket firma der har været ude ved jer så du kan ringe til klaptorskenes mester og klage! Så kan du være sikker på at den rigtige synder nok skal få det a vide med store bogstaver. Nøj der ville falde brænde ned hvis det skete for mig eller mine kollegaer. 

Har heller ikke tænkt mig at skælde viceværten ud... men det firma har bare lavet så mange fejl her ude og han tør ikke brokke sig! Og skal nok sørge for at få navnet på firmaet... det lover jeg! Er selv ud af en håndværker familie, og min mand er vvs'er og han siger også at det der er et så stort tillids brud!

Tænk hvis vores genbo ikke havde været hjemme Heller så havde vi kommet hjem til et ribbet hus på søndag?

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Malene76 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå! Shit jeg var blevet sur! 

Jeg raser så meget inden i... godt jeg snart skal i seng for hvis en eller anden så meget som kigger forkert på mig så går jeg da helt amok!

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor fik I ikke bare genboen til at gå til viceværten? 

Eller en af Jer kunne køre hjem frem for alle? 

Altså jo det er surt - men hyggen behøvede måske ikke at slutte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.