jeg er rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

Malene76

Kay skriver:

Jeg raser så meget inden i... godt jeg snart skal i seng for hvis en eller anden så meget som kigger forkert på mig så går jeg da helt amok!

Måske meget godt du lige får sovet på det.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Kay

mor:) skriver:

Hvorfor fik I ikke bare genboen til at gå til viceværten? 

Eller en af Jer kunne køre hjem frem for alle? 

Altså jo det er surt - men hyggen behøvede måske ikke at slutte?

Fordi viceværten ikke bor her og der ingen akut telefon er... ellers havde jeg nok brugt den skal du se

Og fordi jeg er højgravid og er hurtig føder, og min mand vil gerne med til fødslen så derfor har han også fået lov kun at få opgaver tæt på hjemmet/hospitalet på hans job...

Og ja mit svar til dig er måske ikke så venligt, men sys mit indlæg er advarsel nok, jeg er så rasende og gravid! Selv min mand sidder i den anden ende af sofaen

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Malene76 skriver:

Måske meget godt du lige får sovet på det.  

Ja, især når man også får dumme kommentar her

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Fordi viceværten ikke bor her og der ingen akut telefon er... ellers havde jeg nok brugt den skal du se

Og fordi jeg er højgravid og er hurtig føder, og min mand vil gerne med til fødslen så derfor har han også fået lov kun at få opgaver tæt på hjemmet/hospitalet på hans job...

Og ja mit svar til dig er måske ikke så venligt, men sys mit indlæg er advarsel nok, jeg er så rasende og gravid! Selv min mand sidder i den anden ende af sofaen

Trækker mine ord tilbage og holder min mund. 

Anmeld

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Kay skriver:

Har heller ikke tænkt mig at skælde viceværten ud... men det firma har bare lavet så mange fejl her ude og han tør ikke brokke sig! Og skal nok sørge for at få navnet på firmaet... det lover jeg! Er selv ud af en håndværker familie, og min mand er vvs'er og han siger også at det der er et så stort tillids brud!

Tænk hvis vores genbo ikke havde været hjemme Heller så havde vi kommet hjem til et ribbet hus på søndag?

Godt, det er nemlig kæmpe tillidsbrud! Og det er så grunden til at nogen mennesker ikke tør udlevere nøgler når der skal laves noget mens de ikke er hjemme, til stor gene for vores arbejdsdag og planlægning, men det er jo forståeligt hvis man har oplevet sådan noget inkompetent sløseri!  

lyder som nogen der har haft lidt for travlt med at få weekend. 

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Ja, især når man også får dumme kommentar her

Arg det er nu ikke så pænt 

Anmeld

10. oktober 2014

Hectar

Mor11 skriver:

Godt, det er nemlig kæmpe tillidsbrud! Og det er så grunden til at nogen mennesker ikke tør udlevere nøgler når der skal laves noget mens de ikke er hjemme, til stor gene for vores arbejdsdag og planlægning, men det er jo forståeligt hvis man har oplevet sådan noget inkompetent sløseri!  

Jeg har altid haft min far til at sidde i min lejlighed i stedet for at aflevere en nøgle til boligforeningen, hvis jeg ikke selv har kunne. Jeg tør simpelthen ikke andet og Kays oplevelse ændrer i hvert fald ikke på min opfattelse.

øv, hvor er det bare træls! 

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Og seriøst sådan en kunde bliver jeg nu! Især når de skal spare så meget at de bruger sådan et firma, har fået afvide at halvdelen af deres "malere" ikke engang er uddannede!!! 

Min svoger er maler og har haft svært ved at få job (men har nu fået) og det forstår jeg da bedre når firmaer bare hyre ufaglærte de kan sende ud til mindre løn!

De har også skulle male skure her og en af dem stod og malede uden om en 50 cm høj rose istedet for lige at hive den lidt væk så hun kunne male vægen 

Anmeld

10. oktober 2014

anonym10101

Kay skriver:

Vi bor i et lille lejet rækkehus, hvor beboerforeningen har bestemt at vores hoveddøre skal males i hele bebyggelsen og fair nok for det...

Rimelig dårlig varsel ligger der først en seddel i vores postkasse i går eftermiddags om at de vil starte fredag morgen kl 7 (jeg tømte post kl 12 og min mand tømte kl 15 hvor den lå der) 

Ok det går nok selvom vi har aftaler og skal ud af døren kl 11 og faktisk havde planer om at bliver hos mine forældre og sove (det gør vi tit da de bor i Gilleleje en time her fra) 

Vi siger til maleren inden vi køre at vi køre, vi kan jo sjovt nok ikke låse da de skal male både inde og ude... og at nøglen ligger hos viceværten (der har vi altid en ekstra nøgle)

Vi hygger og er lige blevet færdig med Disneysjov

Da vores genbo så ringer og spørg hvor vi er, og hvorfor vores hoveddør står åben når vi ikke er hjemme!?!?!? 

Ikke nok med at de klaphatte til malere ikke har låst vores dør inden de går, de har ikke engang lukket den! Selvom de ved vi ikke er hjemme!

Så slut med hygge, og vi må ræse hjem og glemme alt om en hygge weekend med mine forældre!

Heldigvis mangler her øjensynlig ikke noget, selvom vores hjem havde været ret nemt at tømme... ved det at halvdelen er pakket i flyttekasser da vi jo flytter til d 1

Fuck jeg er sur!!! Og jeg kan love for at når ejendomskontoret åbner mandag står jeg der nede og snakker med store bogstaver! Og jeg har også i sinde at gå til formanden for beboerforeningen!!! 

Det er bare ikke ok

Dét er bare ikke OK!

Godt der ikke var taget noget!

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

Katafalk skriver:

Jeg har altid haft min far til at sidde i min lejlighed i stedet for at aflevere en nøgle til boligforeningen, hvis jeg ikke selv har kunne. Jeg tør simpelthen ikke andet og Kays oplevelse ændrer i hvert fald ikke på min opfattelse.

øv, hvor er det bare træls! 

Det er første gang jeg ikke er hjemme når der kommer håndværker og bestem også sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.