Nu var jeg rigtig kæk, her først på ugen med, at jeg tog det hele "stille og roligt". Dét gør jeg til dels også stadigvæk, men hold da op et tankemylder der kan melde sig!
I får lige adgang til mit hovede for en kort stund:
- Nu har jeg læst en del debatter herinde, dels fordi jeg er nysgerrig men også fordi det er hyggeligt.. Jeg er kommet i tvivl om, om jeg muligvis "lider" af PCOS? Jeg googlede mig frem til det, og alle de symptomer der er "døjer" jeg med. Det var vitterlig min største skræk, for nu når jeg endelig har slået mig til ro med, at det er okay at blive gravid - så er jeg skrækslagen for, at det ikke kan lade sig gøre naturligt..
- Kan man tillade sig at booke en tid hos lægen, "bare" for at få et sundhedstjek? Sådan i hovede og røv? Jeg kan mærke at det nager mig.. At der muligvis kan være noget galt med mig, uden at jeg ved det.. Så ville det være okay at booke en tid, med henblik på at blive klogere på sig selv? I samme grøft med, at man forsøger at blive gravid?
- Min mor har "alle dage" sagt, at jeg skal forberede mig på, at det kan blive svært at blive gravid. For som hun siger, så har jeg en faster, som har haft rigtig rigtig svært ved at blive gravid. Men, alligevel har hun formået at skabe tre sunde drenge? Min mor selv, har blot skulle tænke på at blive gravid, også er det nærmest sket - derfor har jeg også to skønne søskende. I ved.. Det er bare sådan nogle ting som sætter sig fast.
"Alt" dette kan jeg ikke dele med nogen, for andre skal ikke vide, at vi forsøger. Det er et projekt jeg og min kæreste har os. Men puha.. Der kan dæleme melde sig nogle tunge tanker, som kun påvirker mig negativt..
Er det noget i selv oplever?
Tak hvis i læste med!