Hun har en anden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

dervarengang

modesty skriver:

Nu vil det jo ofte være noget man har gået og tænkt over i noget tid, inden man bryder et forhold. Mit forrige forhold, som varede knap 5 år, der vidste jeg nok i virkeligheden godt at det ikke skulle være os i halvandet års tid inden jeg gik. Det var bare et meget svært skridt for mig at tage, specielt fordi vi boede sammen. Så jeg prøvede at bilde mig selv ind at alt var fint, men det vidste jeg jo godt at det ikke var.

Min eks så det ikke komme - men som sagt havde jeg været mentalt på vej væk i halvandet år. Det der skulle til for at jeg tog skridtet, var at jeg var min kæreste utro. Det fik mine øjne op for at jeg ikke skulle være i det forhold, og det gav mig modet til at gå.

Så jo, man kan godt meget hurtigt komme videre. Det betyder jo ikke at man bare glemmer den tid man havde sammen. Det gjorde voldsomt ondt på mig at min eks blev så hjerteknust, men kærligheden var væk for mig, og det nyttede ikke noget at blive.

Ja det kan være hun har det på samme måde  
Men altså dagene op til bruddet elskede hun mig stadig osv. når hun skulle sætte mig af på arbejde sad vi i bilen til et bestemt tidspunkt før at hun kunne lade mig gå fordi hun var så glad for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
dervarengang skriver:

Ja det kan være hun har det på samme måde  
Men altså dagene op til bruddet elskede hun mig stadig osv. når hun skulle sætte mig af på arbejde sad vi i bilen til et bestemt tidspunkt før at hun kunne lade mig gå fordi hun var så glad for mig

Man viser jo ikke åbentlyst at man ikke elsker den anden mere. Man prøver at lade som om, måske i håb om at det så bliver ægte igen. Lige indtil man er nødt til at smide bomben. Sådan har jeg i hvertfald haft det. 

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Mor11 skriver:

Det ene varede kun 1,5-2mdr og det andet 5-6mdr. 

Følte absolut en form for forelskelse, men det var nok mest trygheden, opmærksomheden og deres kærlighed til mig, jeg var forelsket i. Og så er et nyt forhold jo typisk en del mere lidenskabeligt end et der har varet nogen år og det gør jo også noget ved "lykkefølelsen".  

det var mig der brød op begge gange. Når jeg indså at det ikke var manden men "følelsen" jeg var forelsket i, så stoppede det. 

Det skal lige siges at det først var efter forholdene var afsluttede at jeg selv kunne se/indrømme overfor mig selv at det var et rebound. 

Tak for dit svar wauw kun 1 - 2 måneder  vidste ikke at de kunne være så korte  
Men jeg har det også sådan at måske finder hun ud af at græsset ikke var grønnere på den anden side  
Men hun har et problem... og det erat det grønne græs ikke vil vandes af hende mere 
Synes det er vildt at folk kan være i et forhold og så være så over lykkelige som min eks er lige nu, og så måske om 1 måned eller sådan noget finder ud af at hun bare var der for trykhed Eller også er det for real love og hun bliver der, men folk siger bare at de ikke kan forstå hvad hun ser i ham osv  Og folk ser tit ting man ikke selv ser hvis de kender personen 

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Mor11 skriver:

Man viser jo ikke åbentlyst at man ikke elsker den anden mere. Man prøver at lade som om, måske i håb om at det så bliver ægte igen. Lige indtil man er nødt til at smide bomben. Sådan har jeg i hvertfald haft det. 

Ja det kan også godt være  

Anmeld

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
dervarengang skriver:

Men jeg har det også sådan at måske finder hun ud af at græsset ikke var grønnere på den anden side  
Men hun har et problem... og det erat det grønne græs ikke vil vandes af hende mere 
Synes det er vildt at folk kan være i et forhold og så være så over lykkelige som min eks er lige nu, og så måske om 1 måned eller sådan noget finder ud af at hun bare var der for trykhed Eller også er det for real love og hun bliver der, men folk siger bare at de ikke kan forstå hvad hun ser i ham osv  Og folk ser tit ting man ikke selv ser hvis de kender personen 

Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med at man tror alle andre mænd er bedre end den man har, slet ikke. Jeg har aldrig ønsket mig tilbage til den eks jeg havde forladt. Jeg havde bare brug for noget hurtig bekræftelse for at blive selvsikker nok til at stå på egne ben, uden partner. Så efter reboundsne har jeg typisk været single noget tid og NYDT det. 

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Mor11 skriver:

Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med at man tror alle andre mænd er bedre end den man har, slet ikke. Jeg har aldrig ønsket mig tilbage til den eks jeg havde forladt. Jeg havde bare brug for noget hurtig bekræftelse for at blive selvsikker nok til at stå på egne ben, uden partner. Så efter reboundsne har jeg typisk været single noget tid og NYDT det. 

Ja okae men tak for din historie

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Ikke andre der har historier omkring rebounds? Er der aldrig nogen der kommer tilbage til deres eks? 

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Eller også siger folk de ikke forstår hvad hun ser i ham for at være sød ved dig. De færreste ville sige: jeg kan godt forstå hun valgte ham (fremfor dig) for han er en skøn fyr. Det kan folk jo regne ud ville gøre ret så ondt at høre. 

Anmeld

11. oktober 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
dervarengang skriver:

Ikke andre der har historier omkring rebounds? Er der aldrig nogen der kommer tilbage til deres eks? 

Jeg synes, du skal være ærlig over for dig selv og erkende, at du er såret, jaloux og ked af det. Dine indlæg lyser langt væk af, at du prøver at skjule dine sårede følelser bag masser af smiley'er og en påtaget, teoretisk interesse i, hvilken type forhold, hun nu er i - ud fra en påstand om, at du bare finder det "virkelig interessant" - men selvfølgelig er du ikke bare teoretisk interesseret, selvfølgelig er du såret og jaloux, og selvfølgelig ønsker du, at nogen herinde kan overbevise dig om, at hun snart kommer tilbage til dig. 

Det er der ingen, der kan, desværre, og jo flere kræfter, du bruger på at lyve for dig selv, jo sværere bliver det for dig at samle dig selv op, når virkeligheden går op for dig. 

Giv dig selv lov til at være vred, fortvivlet og jaloux - band hende langt væk, fordi hun har sendt dig dobbelte signaler og ført dig bag lyset - det er okay at føle sig forrådt og forladt, og du skylder dig selv at være ærlig, selv om det gør ondt. Det GÅR over. 

Anmeld

11. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, du skal være ærlig over for dig selv og erkende, at du er såret, jaloux og ked af det. Dine indlæg lyser langt væk af, at du prøver at skjule dine sårede følelser bag masser af smiley'er og en påtaget, teoretisk interesse i, hvilken type forhold, hun nu er i - ud fra en påstand om, at du bare finder det "virkelig interessant" - men selvfølgelig er du ikke bare teoretisk interesseret, selvfølgelig er du såret og jaloux, og selvfølgelig ønsker du, at nogen herinde kan overbevise dig om, at hun snart kommer tilbage til dig. 

Det er der ingen, der kan, desværre, og jo flere kræfter, du bruger på at lyve for dig selv, jo sværere bliver det for dig at samle dig selv op, når virkeligheden går op for dig. 

Giv dig selv lov til at være vred, fortvivlet og jaloux - band hende langt væk, fordi hun har sendt dig dobbelte signaler og ført dig bag lyset - det er okay at føle sig forrådt og forladt, og du skylder dig selv at være ærlig, selv om det gør ondt. Det GÅR over. 

Enig her! Du nåede bare at skrive det først! 

Til ts. Jeg gik fra min ex, og begyndte at komme sammen med min nuværende kæreste efter 2-3 dage. Vi købte lejligehed sammen og flyttede sammen 2 mdr'er efter. Vi har været sammen i 12 1/2 år nu, har hus og 2 børn.

Min ex var min første kærlighed. Min kæreste er min ægte kærlighed.

Jeg tror ik din ex kommer ilbage til dig, og syntes du ska arbejde mig dig selv, så du ka komme vidre. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.