Hun har en anden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

dervarengang

aarhusmor skriver:

Jeg boede engang sammen med en som jeg stadig holder meget af. Jeg har haft et par forhold siden, men vender af og til tilbage til ham. Mest for snakken og hyggen osv.

Nu er jeg lykkeligt gift med en anden og har ikke planer om at vende tilbage nogensinde. Jeg har været gift i 12 år og i den tid har jeg ikke besøgt ham.

hvorfor jeg vendte tilbage de andre gange og hvorfor jeg ikke blev ved ham de gange. Tja... der var jo en grund til at jeg gik og de grunde husker jeg stadig klart og tydeligt. Der er to meget trælse sider af ham, som gør at jeg ikke kan ånde i et forhold med ham og det er derfor det aldrig bliver ham og jeg igen.

Men jeg holder også af ham. Jeg opfatter ham som en nær og god ven, som jeg stadig elsker på et plan - bare ikke nok til at være sammen med ham. Derfor får han også et stort knus.

Det man kan sige er at man jo ikke nødvendigvis forlader en partner igennem mange år fordi man hader dem. Nogen gange er det også bare fordi at man ikke kan få luft - som her hvor jeg ikke måtte se andre mennesker + Men jeg holder af ham for hans gode sider.

Jeg vil sige som de andre, at du skal se om ikke du kan give slip mentalt og komme videre og så må du se, hvis hun vender tilbage igen, om du har lyst.

Ja tak for dit svar, og er tillykke med dine 12 år !
Det er bare mærkeligt med hende her. hun virker så glad altså alt for lykkelig... De giver måneds dags gave nu her som er deres første måneds dag. Virker som om det er et rebound og hun nu gør alt det vi som hun savnede i vores forhold. for det virker lidt overvurderet at give en måneds dags gave. Men som sagt måske elsker hun virkelig ham den nye.. ellers finder vi da ud af det når forelskelsen er gået over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

dervarengang

Er der ikke nogen der har historier angående rebound forhold ?  

Anmeld

10. oktober 2014

Stimap

For 1,5 år siden gik jeg direkte fra min daværende kæreste gennem 3,5 år... (Vi havde 1 år forinden købt ejerlejlighed, 2 biler osv) og jeg troede han var "the one"... Til at gå i armene på min nuværende kæreste.. Da jeg mødte HAM, var det kærlighed ved første blik og han skulle bare være MIN! Han er mit livs kærlighed og jeg var meget lykkelig sammen med ham fra første dag.. Alt gik meget hurtigt.. Flyttede sammen efter 2 mdr og venter nu vores første barn ... Så her skete det også hurtigt, fra den ene dag til den anden, men han er den rette for mig... Det var min ex ikke, selvom vi havde mange gode år sammen og han er et dejligt menneske.. 

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Stimap skriver:

For 1,5 år siden gik jeg direkte fra min daværende kæreste gennem 3,5 år... (Vi havde 1 år forinden købt ejerlejlighed, 2 biler osv) og jeg troede han var "the one"... Til at gå i armene på min nuværende kæreste.. Da jeg mødte HAM, var det kærlighed ved første blik og han skulle bare være MIN! Han er mit livs kærlighed og jeg var meget lykkelig sammen med ham fra første dag.. Alt gik meget hurtigt.. Flyttede sammen efter 2 mdr og venter nu vores første barn ... Så her skete det også hurtigt, fra den ene dag til den anden, men han er den rette for mig... Det var min ex ikke, selvom vi havde mange gode år sammen og han er et dejligt menneske.. 

Tak for din historie Det skal lige siges at der jo var et tidspunkt hvor hun var sammen med ham at hun ville have mig tilbage og hvor hun sagde hun allerede var træt af ham den nye, han var umoden osv.
Men nu 2 uger efter er hun på den lyserøde sky... det jeg vil frem til er at de to ikke havde "kærlighed ved første blik"
Men hvem ved  

Anmeld

10. oktober 2014

Stimap

dervarengang skriver:

Tak for din historie Det skal lige siges at der jo var et tidspunkt hvor hun var sammen med ham at hun ville have mig tilbage og hvor hun sagde hun allerede var træt af ham den nye, han var umoden osv.
Men nu 2 uger efter er hun på den lyserøde sky... det jeg vil frem til er at de to ikke havde "kærlighed ved første blik"
Men hvem ved  

Ja det er svært at sige hvordan hun i virkeligheden har det med forholdet til ham den nye... 

Især pga hendes ubeslutsomhed/eller hurtigt skiftende følelser i starten... 

Tiden må vise hvad der sker... Men jeg synes da bestemt du skal komme videre og hvis hun en da kom tilbage, ja så ville jeg ikke have hende igen - hvis jeg var dig  men det er jeg ikke 

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Stimap skriver:

Ja det er svært at sige hvordan hun i virkeligheden har det med forholdet til ham den nye... 

Især pga hendes ubeslutsomhed/eller hurtigt skiftende følelser i starten... 

Tiden må vise hvad der sker... Men jeg synes da bestemt du skal komme videre og hvis hun en da kom tilbage, ja så ville jeg ikke have hende igen - hvis jeg var dig  men det er jeg ikke 

Hahaha nemlig, det må tiden kunne vise For som sagt tror virkelig ikke på at der er nogen i verden der bare kan smide 4 år væk på 2 uger også bare være kommet videre
Regner heller ikke med at tage hende tilbage... Hun har ihvertfald en masse hun skal bevise først så

Anmeld

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har haft 2 rebound forhold. Ingen af dem endte med at jeg gik tilbage til eksen. Jeg er bare tryghedsnarkoman og havde brug for bekræftelsen i at en anden også ville mig. Når man har været i et længerevarende forhold kan man godt blive i tvivl om hvorvidt man stadig er interessant for andre, og det skaber noget usikkerhed, som et rebound så kan fikse lidt, indtil man føler sig sikker nok til at stå helt alene..  

Anmeld

10. oktober 2014

dervarengang

Mor11 skriver:

Jeg har haft 2 rebound forhold. Ingen af dem endte med at jeg gik tilbage til eksen. Jeg er bare tryghedsnarkoman og havde brug for bekræftelsen i at en anden også ville mig. Når man har været i et længerevarende forhold kan man godt blive i tvivl om hvorvidt man stadig er interessant for andre, og det skaber noget usikkerhed, som et rebound så kan fikse lidt, indtil man føler sig sikker nok til at stå helt alene..  

Tak for dit svar  
Hvor længe vare dine rebounds så ?  
Var du kommet i den fase med dit rebound at du var totalt nyforelsket i ham? og hvor længe var du forelsket i ham?
Var det dig er din "rebound" der gjorde det forbi ?

Anmeld

10. oktober 2014

modesty

dervarengang skriver:

Hahaha nemlig, det må tiden kunne vise For som sagt tror virkelig ikke på at der er nogen i verden der bare kan smide 4 år væk på 2 uger også bare være kommet videre
Regner heller ikke med at tage hende tilbage... Hun har ihvertfald en masse hun skal bevise først så

Nu vil det jo ofte være noget man har gået og tænkt over i noget tid, inden man bryder et forhold. Mit forrige forhold, som varede knap 5 år, der vidste jeg nok i virkeligheden godt at det ikke skulle være os i halvandet års tid inden jeg gik. Det var bare et meget svært skridt for mig at tage, specielt fordi vi boede sammen. Så jeg prøvede at bilde mig selv ind at alt var fint, men det vidste jeg jo godt at det ikke var.

Min eks så det ikke komme - men som sagt havde jeg været mentalt på vej væk i halvandet år. Det der skulle til for at jeg tog skridtet, var at jeg var min kæreste utro. Det fik mine øjne op for at jeg ikke skulle være i det forhold, og det gav mig modet til at gå.

Så jo, man kan godt meget hurtigt komme videre. Det betyder jo ikke at man bare glemmer den tid man havde sammen. Det gjorde voldsomt ondt på mig at min eks blev så hjerteknust, men kærligheden var væk for mig, og det nyttede ikke noget at blive.

Anmeld

10. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
dervarengang skriver:

Tak for dit svar  
Hvor længe vare dine rebounds så ?  
Var du kommet i den fase med dit rebound at du var totalt nyforelsket i ham? og hvor længe var du forelsket i ham?
Var det dig er din "rebound" der gjorde det forbi ?

Det ene varede kun 1,5-2mdr og det andet 5-6mdr. 

Følte absolut en form for forelskelse, men det var nok mest trygheden, opmærksomheden og deres kærlighed til mig, jeg var forelsket i. Og så er et nyt forhold jo typisk en del mere lidenskabeligt end et der har varet nogen år og det gør jo også noget ved "lykkefølelsen".  

det var mig der brød op begge gange. Når jeg indså at det ikke var manden men "følelsen" jeg var forelsket i, så stoppede det. 

Det skal lige siges at det først var efter forholdene var afsluttede at jeg selv kunne se/indrømme overfor mig selv at det var et rebound. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.