dervarengang skriver:
Hahaha nemlig, det må tiden kunne vise
For som sagt tror virkelig ikke på at der er nogen i verden der bare kan smide 4 år væk på 2 uger også bare være kommet videre 
Regner heller ikke med at tage hende tilbage... Hun har ihvertfald en masse hun skal bevise først så 
Nu vil det jo ofte være noget man har gået og tænkt over i noget tid, inden man bryder et forhold. Mit forrige forhold, som varede knap 5 år, der vidste jeg nok i virkeligheden godt at det ikke skulle være os i halvandet års tid inden jeg gik. Det var bare et meget svært skridt for mig at tage, specielt fordi vi boede sammen. Så jeg prøvede at bilde mig selv ind at alt var fint, men det vidste jeg jo godt at det ikke var.
Min eks så det ikke komme - men som sagt havde jeg været mentalt på vej væk i halvandet år. Det der skulle til for at jeg tog skridtet, var at jeg var min kæreste utro. Det fik mine øjne op for at jeg ikke skulle være i det forhold, og det gav mig modet til at gå.
Så jo, man kan godt meget hurtigt komme videre. Det betyder jo ikke at man bare glemmer den tid man havde sammen. Det gjorde voldsomt ondt på mig at min eks blev så hjerteknust, men kærligheden var væk for mig, og det nyttede ikke noget at blive.
Anmeld