endnu en gang på fG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Det er sjovt Hvor forskelligt mænd håndtere fødsler

Ja  min egen er ikke super god til hospitaler - og han har senere fortalt at han overhovedet ikke kunne lide at se jeg havde så ondt da Adam blev født. Men han skjulte det godt og var en stor støtte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Puh så håber jeg ikke du går i gang 

Jamen som jeg husker det for 2 år siden må man gå 10 dage over på Herlev gik 8 dage over med Elna

Tak! Det håber jeg heller ikke. Men har nu alligevel mest lyst til at babyen får så meget tid som muligt i maven.

Uha 10 dage det er også noget.. Men det er jo slet ikke sikkert det bliver aktuelt for dig!!

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja  min egen er ikke super god til hospitaler - og han har senere fortalt at han overhovedet ikke kunne lide at se jeg havde så ondt da Adam blev født. Men han skjulte det godt og var en stor støtte 

Min var meget rolige i starten og total overskud hele vejen, han var der 100 når jeg havde brug for ham men havde samtidig tid til at tage billeder og filme og fortælle jokes

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Tak! Det håber jeg heller ikke. Men har nu alligevel mest lyst til at babyen får så meget tid som muligt i maven.

Uha 10 dage det er også noget.. Men det er jo slet ikke sikkert det bliver aktuelt for dig!!

Håber jeg ikke da jeg faktisk er virkelig bange for at skulle sættes igang med medicin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.