endnu en gang på fG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Haha sådan har jeg det sgu også snart!!!

Ja man bliver lidt mod trodsig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja det er godt nok vildt at hun stadig er dér! Men mon ikke det bliver en underlig 18 års fødselsdag hvis hun stadig ikke er kommet ud? 

Ej jeg håber godt nok du slipper til senest termin. Ellers er det bare ikke sjovt, med alt det du har været igennem fysisk og så en flytning oveni.

Jeg har "fået lov" til at kræve at gå til 38+2 så det er bare vildt dejligt (hvis der altså ikke sker noget af sig selv inden ) og så kan du også nå at føde først, så giver det hele ligesom lidt bedre mening 

Er der nogen chance for du kan få en ekstra jordemodertid til hindeløsning? Hvis du har lyst, altså..

Hvad sker der hvis du selv går igang før?

Jeg kan ikke få en ekstra tid da de har for mange fødende der ude at der ikke er ekstra tider men har jo en tid mere efter termin...

Ja det giver mig bedre Ods til at føde før dig men tror jeg går over tid

Anmeld

8. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Hvad sker der hvis du selv går igang før?

Jeg kan ikke få en ekstra tid da de har for mange fødende der ude at der ikke er ekstra tider men har jo en tid mere efter termin...

Ja det giver mig bedre Ods til at føde før dig men tror jeg går over tid

Hvis jeg går i gang før, så skal jeg have akut ks. Men har aldrig været i fødsel, så føler virkelig ikke der er en risiko for at det sker. Men vi bor heldigvis meget tæt på hospitalet.

Øv der er virkelig travlt på jordemodercentrene. Det er da lidt frustrerende 

Hvis det skulle gå så "galt", hvor længe må du så gå over termin? Jeg synes det er lidt forskelligt rundt om i landet.

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Hvis jeg går i gang før, så skal jeg have akut ks. Men har aldrig været i fødsel, så føler virkelig ikke der er en risiko for at det sker. Men vi bor heldigvis meget tæt på hospitalet.

Øv der er virkelig travlt på jordemodercentrene. Det er da lidt frustrerende 

Hvis det skulle gå så "galt", hvor længe må du så gå over termin? Jeg synes det er lidt forskelligt rundt om i landet.

Puh så håber jeg ikke du går i gang 

Jamen som jeg husker det for 2 år siden må man gå 10 dage over på Herlev gik 8 dage over med Elna

Anmeld

8. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Puh så håber jeg ikke du går i gang 

Jamen som jeg husker det for 2 år siden må man gå 10 dage over på Herlev gik 8 dage over med Elna

På Herlev sætter de en senest i gang 41+4.. Medmindre man modsætter sig selvfølgelig  

Jeg har lige talt med to læger om det i mandags.

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

På Herlev sætter de en senest i gang 41+4.. Medmindre man modsætter sig selvfølgelig  

Jeg har lige talt med to læger om det i mandags.

Så 11 dage over  

Så har jeg indtil den 25

Anmeld

8. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Så 11 dage over  

Så har jeg indtil den 25

Mon ikke du føder før  

Forhåbentlig render vi snart ind i hinanden på FG. Det er mig der har ham den ligblege og svedige mand med på slæb. Haha 

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Mon ikke du føder før  

Forhåbentlig render vi snart ind i hinanden på FG. Det er mig der har ham den ligblege og svedige mand med på slæb. Haha 

Ha ha min er lille og kæphøj og sidst fyldt med jokes

Anmeld

8. oktober 2014

LinLin

ES90 skriver:

Mon ikke du føder før  

Haha - stakkels mand

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Haha - stakkels mand

Det er sjovt Hvor forskelligt mænd håndtere fødsler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.