Ja havde til til jm i dag kl 10, og havde intet mærket til lillesøster siden i går aftes
Havde prøvet at skubbe til hende i morges, og drikke is vand, drikke juice og endda hoppe...
Jeg kommer til jm og fortæller det undersøger hun og skubber og der sker ik rigtig noget, og min mave (livmoder) var MEGET øm men der var god hjertelyd
Så jeg blev sendt på fG og kørt kurve efter 30 min blev jeg vendt på siden og fik et glas is vand...
Det hjalp og der kom lidt gang i hende
Og de fandt også ud af hvorfor min mave var så øm... jeg har meget kraftige plukveer... og mange af dem, har da godt mærket plukveer, men har altså haft dem meget kraftigere end det her... Nå men der er ikke mere end et par minutter i mellem dem...
Og jeg kan mærke at min krop er træt... har heller ikke sovet meget i nat da jeg har haft en mærkelig sitren i kroppen... så de bad mig gå hjem og slappe af evt tage en lur
Og så nåede jeg ikke engang at få hindeløsning som jeg ellers havde aftalt sidst med min jm at jeg skulle havde
Nå men status lillesøster har det godt, og er nok bare stille på grund af alle plukveerne, og jeg er træt og tager en lur om lidt
Anmeld