endnu en gang på fG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
23 svar
8 synes godt om
8. oktober 2014

Kay

Ja havde til til jm i dag kl 10, og havde intet mærket til lillesøster siden i går aftes

Havde prøvet at skubbe til hende i morges, og drikke is vand, drikke juice og endda hoppe...

Jeg kommer til jm og fortæller det undersøger hun og skubber og der sker ik rigtig noget, og min mave (livmoder) var MEGET øm men der var god hjertelyd

Så jeg blev sendt på fG og kørt kurve efter 30 min blev jeg vendt på siden og fik et glas is vand...

Det hjalp og der kom lidt gang i hende

Og de fandt også ud af hvorfor min mave var så øm... jeg har meget kraftige plukveer... og mange af dem, har da godt mærket plukveer, men har altså haft dem meget kraftigere end det her... Nå men der er ikke mere end et par minutter i mellem dem...

Og jeg kan mærke at min krop er træt... har heller ikke sovet meget i nat da jeg har haft en mærkelig sitren i kroppen... så de bad mig gå hjem og slappe af evt tage en lur

Og så nåede jeg ikke engang at få hindeløsning som jeg ellers havde aftalt sidst med min jm at jeg skulle havde 

Nå men status lillesøster har det godt, og er nok bare stille på grund af alle plukveerne, og jeg er træt og tager en lur om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Håber for Jer at der snart sker noget

hun kommer sikkert denne lørdag

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

Håber det bliver inden lørdag

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

Ja det bliver ik til meget søvn... lige så stille hun var i morges lige så voldsom er hun nu

Anmeld

8. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Øv lad os håbe at lillesøster snart vil ud

Mon ikke de mange plukkeveer gør "godt"

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

SDD skriver:

Øv lad os håbe at lillesøster snart vil ud

Mon ikke de mange plukkeveer gør "godt"

Jo det håber jeg da det gjorde i alt fald godt med en lur for mig

Anmeld

8. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja havde til til jm i dag kl 10, og havde intet mærket til lillesøster siden i går aftes

Havde prøvet at skubbe til hende i morges, og drikke is vand, drikke juice og endda hoppe...

Jeg kommer til jm og fortæller det undersøger hun og skubber og der sker ik rigtig noget, og min mave (livmoder) var MEGET øm men der var god hjertelyd

Så jeg blev sendt på fG og kørt kurve efter 30 min blev jeg vendt på siden og fik et glas is vand...

Det hjalp og der kom lidt gang i hende

Og de fandt også ud af hvorfor min mave var så øm... jeg har meget kraftige plukveer... og mange af dem, har da godt mærket plukveer, men har altså haft dem meget kraftigere end det her... Nå men der er ikke mere end et par minutter i mellem dem...

Og jeg kan mærke at min krop er træt... har heller ikke sovet meget i nat da jeg har haft en mærkelig sitren i kroppen... så de bad mig gå hjem og slappe af evt tage en lur

Og så nåede jeg ikke engang at få hindeløsning som jeg ellers havde aftalt sidst med min jm at jeg skulle havde 

Nå men status lillesøster har det godt, og er nok bare stille på grund af alle plukveerne, og jeg er træt og tager en lur om lidt

Godt at hun har det godt! 

Håber da hun snart vil ud så. Og dejligt hvis du kan få noget søvn!

Anmeld

8. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Godt at hun har det godt! 

Håber da hun snart vil ud så. Og dejligt hvis du kan få noget søvn!

Ja rigtig dejligt at hun har det godt... men nu er jeg snart ved at være der at det kan bare være lige meget... så må hun bare blive der inde hvis det er det hun vil

Anmeld

8. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

Ja rigtig dejligt at hun har det godt... men nu er jeg snart ved at være der at det kan bare være lige meget... så må hun bare blive der inde hvis det er det hun vil

Haha sådan har jeg det sgu også snart!!!

Anmeld

8. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja det er godt nok vildt at hun stadig er dér! Men mon ikke det bliver en underlig 18 års fødselsdag hvis hun stadig ikke er kommet ud? 

Ej jeg håber godt nok du slipper til senest termin. Ellers er det bare ikke sjovt, med alt det du har været igennem fysisk og så en flytning oveni.

Jeg har "fået lov" til at kræve at gå til 38+2 så det er bare vildt dejligt (hvis der altså ikke sker noget af sig selv inden ) og så kan du også nå at føde først, så giver det hele ligesom lidt bedre mening 

Er der nogen chance for du kan få en ekstra jordemodertid til hindeløsning? Hvis du har lyst, altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.