Bare så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej 

for snart 5 mdr siden mistede jeg min lille søn, og jeg ønskede hurtigt at blev gravid igen, det blev jeg men aborterede  og så kunne jeg bare ikke mere og begyndte så på p-piller, jeg er lige startet men er så ked af det! 

Det passer fint vi venter i forhold til nmit studie.

men mit følses center er helt ødelagt! Jeg græder dagligt og når manden og jeg har sex, så kan jo kun tænke bagefter på at der jo ikke kommer nogen lille baby ud af det der 

jeg skriger virkelig efter en baby og tør ikke at blive gravid. 

Hvad skal jeg stille op? I må gerne komme med jeres mening, Men husk jeg er ekstrem såbar lige nu 

jeg tror du skal tage det roligt og finde dig selv igen... lad tiden gå lidt og se frem til at du nok skal få dig en dejlig baby.. 

du må jo gerne være ked af det, og du må jo gerne føle at hele din verden falder sammen, men du vil også rejse dig igen og blive stærkere af det.. du vil altid se tilbage, det kan du ikke forvente at du ikke vil, for man glemmer ikke sådan noget.. så lær dig selv at se tilbage, men også frem...

Det skal nok gå  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Cecilie6700

Kan absolut godt forstå hvor hårdt det er for mig. 

Mistede selv i februar og det tog mig lang tid, før min fokus atter kunne finde noget andet. 

Mig og kæresten brugte meget tid på at snakke om tingene og fremtiden. 

Vi blev enige om at nu når vi alligevel skulle bruge resten af vores liv sammen, ville 1 år eller 2 mere uden børn ikke gøre den store forskel. 

Vi begyndte at rejse og flytte om i lejligheden - købe nye møbler og nød at vi bare havde hinanden. 

På de svære dage valgte jeg at begrave mig i lektier og skolearbejde og forkæle mig selv og kæresten med gaver og andre ting. Derudover gjorde jeg ting jeg ikke ville kunne gøre under graviditet og med børn. Gå i byen, spise usundt, larmende koncerter mm.

Håber mine råd kan hjælpe, selvom det er meget forskelligt fra person til person hvad der hjælper. 

Håber det går hurtigere for dig end det gjorde for mig 

Stort kram og tanker herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.