ville lige ned og tømme min postkasse har elevator og da den åbner ligger en ung udenlandsk fyr og sover derinde... Spørger ham hvad han laver der og han mumler et eller andet retur. Dørene lukker og jeg skynder mig ind i lejligheden igen. Min dør er lige ved elevatoren så låser o.s.v.. Synes jeg har set ham sidde forskellige steder i opgangen de sidste par dage. Han må snyde sig ind på en måde for vi har dør telefoner og briksystem for at komme ind i opgangen... Men synes egentlig det er ret utrygt at han er der lige foran min dør....Men hvem kontakter jeg lige?? Han virker ikke så gammel alt mellem 16-19 år...
Politiet... Og hvis du ikke er så meget for det, så evt. din udlejer?
Synes det er fuldstændig vanvittigt, at nogen seriøst foreslår, at du skal invitere ham indenfor! Du kender ham jo ikke og ved ikke hvad, han evt. kunne finde på... Ved godt, at man skal tro på det bedste i mennesker..... Meeeeen man hører altså også så mange sindssyge historier. JEG havde ihvertfald IKKE taget chancen..
Og hvis han så bare er en stakkel, der har brug for et sted at sove, er jeg sikker på, at politiet nok skal finde det til ham..
Anmeld