Jeg har ingen af gangene indrettet er babyværelse - kan da godt være lidt øv det ville jeg også gerne have prøvet, men ja sådan var livet ikke....
Men der var indrettet pusleplads, og en seng var sat op. Med nummer 1 gjorde vi det lidt hen af vejen som vi fandt ting og tid, men det stod først færdigt lige før hun blev født - og det strikkede tæppe var sågar ikke en gang færdigt
Skal siges der heller ikke var noget tøj i skufferne for der var intet købt.
Med nummer 2 der var vi stadig i gang med at ordne nogen værelser, så der var "bare" en tremmeseng i vores soveværelse og så var der sat et puslebord op midt i alt ting og igen kun storesøsterstøj var fundet frem og delt i neutralt og piget (vi kendte ikke kønnet).
Med nummer 3 var jeg lidt bedre og havde ikke bare lavet en pusleplads men havde også fyldt puslebordet med tøj for vi kendte kønnet, men igen var det meget sent tror faktisk først puslebordet kom ind på sin plads en uge før termin.
Med nummer 4 der stod det hele der jo allerede fordi storebror stadig brugte ble og det eneste der blev gjort var at hænge en vugge op i loftet. Der var lavet en krog men vuggen blev først hængt op da han var født, for virkede underligt med en vugge uden en baby.
Men tænker da man skal gå i gang når man har lyst - jeg kunne gå i dag også selvom jeg slet ikke skal have flere børn bare fordi det er så hyggeligt og sjovt.
Anmeld