Indretning af værelse - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Chevro

Dianders skriver:

Jeg er bare nysgerrig . Hvornår gik i igang med at indrette børneværelse? Jeg tænker købe puslebord , seng osv .. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang da jeg elsker sådan noget . Men er kun 7 uger henne så der kan jo nå at ske noget uventet :-( 

hvirnår gik du igang og hvad startede du med? :-)

Hej (:

jeg har en dreng i forvejen og der havde vi et lille hus, så der købte vi det nødvendige da vi var Over halvvejs (:

Men denne gang har vi masser af plads, og et værelse tomt til baby. Egentlig ville vi vente, til sidste halvdel af graviditeten også - men jeg er plaget meget af bækkenløsning allerede og sygemeldt, så vi er så småt gået igang! - men mest fordi jeg er bange for hvordan sidste del af graviditeten skal gå! :/ Vil helst lige kunne gøre det lidt pænt, så ikke kæresten skal ud og købe hehe

er i uge 17 (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Signe-bine

Dianders skriver:

Hvis man nu ikke vil have puslebord , tøj m.m i sit soveværelse / stue eller hvor man har plads så er det vel meget logisk at man indretter et værelse til den slags .. Er godt klar over babyen sover i vores soveværelse det første lange stykke tid . Men der er ikke plads til alt muligt andet - så derfor sit eget værelse :-)

Ja bevares, det var heller ikke ment som en personlig fornærmelse af folk der indrettet babyværelset før ungen har meldt sin ankomst!

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

Jeg har ingen af gangene indrettet er babyværelse - kan da godt være lidt øv det ville jeg også gerne have prøvet, men ja sådan var livet ikke....

Men der var indrettet pusleplads, og en seng var sat op. Med nummer 1 gjorde vi det lidt hen af vejen som vi fandt ting og tid, men det stod først færdigt lige før hun blev født - og det strikkede tæppe var sågar ikke en gang færdigt  Skal siges der heller ikke var noget tøj i skufferne for der var intet købt.

Med nummer 2 der var vi stadig i gang med at ordne nogen værelser, så der var "bare" en tremmeseng i vores soveværelse og så var der sat et puslebord op midt i alt ting og igen kun storesøsterstøj var fundet frem og delt i neutralt og piget (vi kendte ikke kønnet).

Med nummer 3 var jeg lidt bedre og havde ikke bare lavet en pusleplads men havde også fyldt puslebordet med tøj for vi kendte kønnet, men igen var det meget sent tror faktisk først puslebordet kom ind på sin plads en uge før termin.

Med nummer 4 der stod det hele der jo allerede fordi storebror stadig brugte ble og det eneste der blev gjort var at hænge en vugge op i loftet. Der var lavet en krog men vuggen blev først hængt op da han var født, for virkede underligt med en vugge uden en baby.

Men tænker da man skal gå i gang når man har lyst - jeg kunne gå i dag også selvom jeg slet ikke skal have flere børn bare fordi det er så hyggeligt og sjovt.

Anmeld

13. oktober 2014

Trekløver(:

Dianders skriver:

Jeg er bare nysgerrig . Hvornår gik i igang med at indrette børneværelse? Jeg tænker købe puslebord , seng osv .. Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang da jeg elsker sådan noget . Men er kun 7 uger henne så der kan jo nå at ske noget uventet :-( 

hvirnår gik du igang og hvad startede du med? :-)

Efter md scanningen omkring uge 21 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.